Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 8 juni 2008 11:38

Nya skivan Smart Casual är faktiskt riktigt bra! Jag hade inte förväntat mej en sån bra skiva om jag ska vara ärlig. Men ett av spåren "Easy Tiger" har redan kommit ut. I vilket fall, den här skivn är sommrig och väldigt trallvänlig. 


Bästa låten är "Shameless" så om ni bara vill höra en lyssna på antingen den eller  "Give me what I want".


Det här en nog nästan den första bra NYA skivan som jag hört på ett bra tag, inte inräknat "Narrow Stairs" (Death Cab) Det känns bra måste jag säga, det får en att återfå hoppet om att musik kulturen i världen inte är helt död.


Väntar fortfarande med spänning på "The Black Parade is Dead" 

Av Emma - 7 juni 2008 21:36

Idag har vi ätit grillad lax med färskpotatis, Jävligt gott måste jag säga!

Pappa hade marinerat laxen i limemarinad, min favorit, och han hade gjort nån sås till. God var den. Till efterrätt hade Dao skurit upp olika frukter.


Och nu är det bara 4h kvar tills jag kan kolla på OC!


Japp, hörs väl imorrn allihopa, sov gott!


Oh, by the way so far på "Kids in glass houses" nya skiva är låtarna riktigt bra! Nu ska äta glass och kolla star wars, puss <3


O.C

Av Emma - 7 juni 2008 19:25

Japp, nu sitter jag här DESPERAT!

Jag ska se om första sesongen av OC, men den vill inte ladda klart =/ Det är för närvarande 17h kvar av nerladdningen. Så medans jag väntar ska jag och min syster göra nåt,


So long  

Av Emma - 7 juni 2008 19:16

Haha lätt bästa bandet just nu är väl i alla fall "You me at six"! 

Jag läset i Kerrang att de håller på att göra klart sitt studioalbum! WIIIE! 

Ja för alla er som aldrig har hört den så lägger jag in en video på slutet av inlägget.

Det är bara sex låtar från dem som har kommit ut än och jag väntar spänt på den nya skivan!


By the way

så har "Kids in glass houses" släppt en ny skiva, vet ej vad den heter men återkommer med vad jag tycker.  

"The black parade is dead" Har inte kommit ut än så det väntar vi också spänt på. 

Ha det så bra allihopa och enjoy the video! 


Av Emma - 7 juni 2008 18:58

Min blogg börjar spåra ur!

Det enda jag skriver om är onödiga, oväsentliga saker. Som till exempel Glass.


Idag hade jag bestämt mej för att köpa en "Bohemian Raspberry", men när vi (jag och Ellinnor) hade körat till ica och öppnade Ben and Jerrys frysen så var de slut! Det fanns kvar av ALLA andra utom den! F.U.C.K

Det blev istället en "Fossil Fuel" Som jag ska äta senare. Mums! Ellinor köpte en "Phish food". 


Jaja,  

                                   

Av Emma - 7 juni 2008 18:04

Dagen har spenderats på stan, tillsammans med Mamma, Kjell, Ellinor och Elvira. 

Vi har handlat till Småsyskonens skolavslutningar. Själv så har man ju redan en klänning. Den är vit med blommig spets och en rosett på brösten. Till Elivra köptes en röd klänning med resår över brösten. Till Ellinor köptes en blommig klänning från Esprit och ett par svarta skor, fina faktiskt.

Mamma köpte även en jättefin halsduk till mej. Blå och i siden var den... Sen så skulle vi ju äta också eftersom mamma fyller år imorrn så fick hon bestämma, först förslaget var  Brandstationen men det var stängt så det blev stek huset! Väldigt god mat!

Sen så tog jag och Ellinor bussen hem och pappa skjutsade oss hem från kvissle. Jag och Ellinor åkte till Dyket och badade, sen till ica... 


Av Emma - 6 juni 2008 16:23

Haha fyndig rubrik va!

Ja idag åkte vi moppe in till stan och medans jag satt där på min peugeot och åkte fram i solen började hjärnan spåra ur, Konversationer med sej själv, skuldkänslor o.s.v Men jag försökte att dölja det (hoppas att jag lyckades) Jag kan inte fortsätta som jag gör, jag blir ledsen - det går ut över alla andra. Inte bra! Men jag ska bättra mej, i alla fall försöka.

Jag lovar! 

Av Emma - 6 juni 2008 16:19

Japp jag är ju som vi alla märker ganska IQ-befriad, varför döper jag min sida till "If I had a chance for another try, I wouldn't change a thing" när det jag vill mest av allt i hela världen är att spola tillbaka tiden och ändra på några saker... 


PUCKO!!!! 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards