Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 13 juni 2008 23:34

Jag ska nog ta livet av mej, klarar

inte humörsvängningarna!

Blomman är bra i benet, men endå

känner jag mej ledsen.

Grundorsaken till att jag varit så deppig

på senaste tiden  är borta, men det är inte

ledsamheten. Den suger sej kvar som en blodigel!


Jag vill inte ha det såhär!

Jag vill inte vara såhär.

Jag vill vara som jag brukade vara innan.

Men jag kommer inte ihåg hur det känns ens en gång!

Hopplöst hopplöst hopplöst hopplöst hopplöst hopplöst!

Det enda som jag hör just nu

är barnröster som sjunger om

hur hopplöst det är för mej att vara normal!

Jag hatar mej själv för att jag är så störig!

Varför kan inte jag bara vara NORMAL!?

Det blir inte direkt bättre av att

jag inte har nån att prata med!

JAG KÄNNER MEJ SÅ ENSAM!

Inte för att jag inte har vänner,

det har jag ju, men jag vill inte tynga

ner dem med mina problem,

jag vet att de inte vill höra.

Det känns som om de bara vill låtsas

att allt är bra och som det brukade.


MEN KAN INTE ALLA BARA FATTA

ATT DET INTE ÄR BRA ÄVEN OM JAG SÄGER DET!

DET ÄR INTE BRA ÄVEN FAST BLOMMAN ÄR OKEJ.

JAG VET INTE VAD SOM ÄR FEL

MEN NÅGOT ÄR DET! OM BARA NÅGON

KUNDE SE ATT JAG INTE MÅR 100% BRA

OCH BARA PRATA MED MEJ SKULLE JAG VARA NÖJD.


Eller inte nöjd för gott, men bara för stunden.

Jag skulle göra så mycket bara för

att någon skulle ta sej tid att

PRATA med mej om det här.

Men det kanske är för mycket begärt?


Ses och hörs senare, jag ska skaffa mej fler *..........* <--- secret

Av Emma - 13 juni 2008 19:41

Jag ska avliva alla affärer mellan njurunda och kovland.

jag skulle köpa en "bohemian raspberry" när jag åkte upp hit (till mamma) idag, mendet var slut! Överallt, eller så hade de helt enkelt ingen.


Dagen har annars varit lugn, jag har varit hemma hos Hannah och tagit det lungt. Kollat på när Hannah spelar yoshi, och bara varit. Det var väldigt skönt måste jag säga, passade mitt humör perfekt.

Jag förstår inte hur jag kan vara så seg, det är ju till och med sommarlov nu! Men det märks inte. Det känns som om det skulle vara en skolvecka till innan sommarlovety, fast det är nog för att sista veckan hade vi prov och så, och att vi kom sent till avslutnningen. Det bidrog nog också... Jaha, sen ska jag baka en kaka, gott hoppas jag att det blir, Men det brukar det bli!


Jaja, nu ska jag läsa THEO'S blogg o

ch Andrea's, ha det allihopa

och om ni bestämmer er för att

prova min teori om handleden så kontakta mej!

Av Emma - 13 juni 2008 11:38

I´m feeling so much worse now


Av Emma - 13 juni 2008 11:27

Jahapp, jag vet då inte alls vad jag

ska skriva, jag hade tusen förslag för

en sekund sedan, men nu är dom

borta allihopa :/ Så det blir till att hitta på ngt nytt... 


Mjah, kanske ska nämna att jag är

grymt stolt över mina betyg!


Och senare idag ska jag åka med min

moppe  till Hannah, så jag vet inte,

jag kan inte testa min teori om handleden

och tänderna idag heller -.-'

Jaja, det får väl bli nån annan dag det. J

ag ska ju vara ganska mkt själv i sommar

så nån dag måste jag ju hinna det!  


Aja, nu så orkar inte jag skriva ner nåt mer faktiskt... Men jag ska publicera min novell jag har skrivit, fast inte nu!  

Av Emma - 12 juni 2008 00:30

trodde aldrig att jag skulle hitta nån som påminner mej så mkt om mej själv, och speciellt inte på en bloggsida!  


Jag älskar att bitas och jag älskar BLOD!
det finns bara inte i min värld att vara utan!  
Nä, nu ska jag gå och undersöka min
teori om handleden och tänderna...

Puss på Theo för att hon är en sån

härlig person (det lilla jag känner till i alla fall) 

Av Emma - 12 juni 2008 00:14

wiiie nu ska jag se på OC och sen ska jag sova i min säng efter att jag har stillat min obsession av att *..... ...* <--- secret!

Puss allihopa hoppas att era liv inte suger lika mkt som mitt gör nu! 

Av Emma - 11 juni 2008 23:52

Jag är uttråkad nu!

 Om du kommer nära mej så biter jag dej,

Jag har funderat på hur hårt jag skulle

måsta bita i min handled för att få samma

effekt som av ett rakblad...

Nån som har testat detta som kan svara?

Jag är trött trött trött, och kan inte 

sova, GREAT! - öhm, not...

Jag tror jag ska gå min väg och fundera

vidare på hur hårt jag måste bita... 

Av Emma - 11 juni 2008 23:08

"Allt är som det brukar vara och snart har jag fler sårskorpor att klia bort"

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards