Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Emma - 17 juni 2008 19:08

Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort

om inte Hannah tagit sej tid att lyssna på mej

när jag behövde det som mest.

Jag vet seriöst inte vad som hade hänt om

jag inte fått ur mej det. Och Andrea, som alltid

lyssnar och kommer med smarta förslag,

ibland för smarta för att jag ska fatta men i alla fall.

Amanda, kan man prata med om allt

(kan man förresten med er alla) och hon har

alltid ett uppmuntrande ord på lager. Härlig tjej!

Och Bella, den snällaste personen som finns t

ror jag bestämt. Det finns väl ingen som är lika

genomsnäll och härlig som Bella. Våra härliga

minnen och alla minnen vi inte har skapat än?

Jag kommer aldrig glömma er ni har en speciell

plats. Utan dessa underbara människor skulle jag

nog ha varit död (eller i alla fall inlåst på psyket) nu.


Ni har hjälpt mej igenom så mycket skit! Och jag har inte ställt upp lika mkt tillbaka, men jag ska försöka bättre i framtiden. Det finns bara två saker att säga:

Tack för allt, jag älskar er! <3    

Av Emma - 17 juni 2008 16:28

Asså, jag är ju pinsam!

Jag har jobbat på mitt jobb i TVÅ dagar,

och jag är redan helt slutkörd.

Det är fan inte äns jobbigt, men endå

känns det som om jag ska kollapsa

om jag går en meter till.

PINSAM människa? - Ja såklart du är. 

TACK SÅ MKT - Det är lungt du förtjänar det.


Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards