Alla inlägg under november 2010

Av Emma - 11 november 2010 22:23

hej hopp everyone out there!!


Det har kommit snö till min lilla stad! Det är vackert, speciellt när solen ligger på. Då ser det ut som om någon hällt ut en gigantisk skål grädde över världen! Bör jag tillägga att jag gillar snö? Allting känns lättare och luftigare än när marken ligger grå och kal. All rå kyla ersätts med fluffig vit snö!


Jag har införskaffat mig en awesome accessoar (hur stavas det egentligen?) precis i lagom tid för denna snö! Gissa vad det är!?!!!! Jag ska ge en ledtråd! Fluffigt, lite pälsigt, man har det på huvudet! Klickar det? Jag har skaffat mig en ryssmössa! :D den är helt otrolig! Jag behöver inte ha halsduk längre, för mössan "täcker upp" för värmebortfallet! Jag är varm om mina öron när jag går ut! Det är riktigt trevligt att slippa frysa och jag önskar att jag investerat i en liknande mössa tidigare!


En annan ganska spännande sak har jag att delge! Jag har skaffat mig en brevvän! Hon kommer från tyskland och jag är sååå excited! Jag gillar verkligen att få mail, därför är det faktiskt riktigt riktigt kul att ha en brevvän (vi mailar). Jag blir lika glad varje gång jag loggar in på hotmail och det finns ett brev från tyskland i min inkorg!!



tänkte bara ifall ni ville se min mössa så kommer det ett kort på den här! Jag är också med, men lägg fokus på mössan! Visst är den awesome? Jag har precis varit ute i snön på detta kort, därav vattnet på glasögonen! ;)

  


//Emma

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards