Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 13 september 2011 22:47

hur konstigt är det inte att jag, som skrev i den här bloggen mer än en gång om dagen varje dag nästan helt har slutat..? Mycket underligt. Snart ska jag börja med mitt projektarbete till skolan och då kommer jag dock blogga igen! VARJE dag! :D Hur låter det? Haha, ni (läs du enstaka stackare) som följer den här bloggen för dess innehåll kommer inte bli speciellt imponerad av min kommande blogg. Den kommer ENDAST handla om kost (vegetarisk) och hälsa (trääning). Det är nämligen vad mitt arbete kommer handla om. Att vara vegetarian och ändå träna! :D


Snart åker jag till Schweiz!


Sov gott nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards