Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 27 februari 2011 14:45

det kanske inte var helt rätt att sätta detta inlägg under vardag, men jag kan inte riktigt komma på något bättre att sätta det under.


Jag har fyllt år nu, gått över den osynliga, men ack så distinkta, linjen från att ha varit en liten tjej som drack vin olagligt och inte fick göra som hon ville till att nu vara en lika liten tjej men som får dricka vin lagligt och får göra precis som jag vill! Det ni!!


Ikväll ska jag åka ner till kvissle och lyssna när två underbara väninnor ska spela, sedan ska jag åka bort till klockarberget, hem till matilda, och se Oscarsgalan! Jag kommer vara trött som aldrig förr, men det är värt det! Totally värt det!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards