Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Emma - 19 juni 2008 17:14

Gaaah! Jag han ingen inspiration eller motivatin för nåonting!

Det känns som om jag bara vill sitta här och tyna bort,

men vi hoppas att det går över. Annars så kommer

jag inte göra nåt imorrn och imorrn är det

midsommar! Asså, lite lagomt stolt jag

är över mej själv idag då! Haha, jag

lyckades vara social med Hannah

trotsgårdagens dåliga humör, det måste

vara ........* Det hjälper faktiskt, hur konstigt

det än låter så HJÄLPER det! Japp, kalla mej vad

du vill, men jag tänker inte sluta! Fast Hannah ville

absolut glo nära på min arm, men jag vägrade,

och det var väl kanske inte så smart. Nu

tror hon att jag är värsta självmördaren juh! =/

Jaja, jag har faktiskt inget annat att skriva, som sagt


INGEN INSPIRATION! 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards