Alla inlägg under juli 2009

Av Emma - 26 juli 2009 10:33

Hejsan där ute!

Jag är trött och sitter med en kanna full av vaniljte. Hur mår du?

Jag mår lite som du, fast du vet, mer som jag mår...

Dessutom håller jag på att bli förkyld. Inte kul! Inte alls kul! Uttråkad och en aning ensam kan vi också lägga till på min måendelista. Sen är den komplett.

Men du har ju mig! Och din syster. Då är du ju inte ensam

Jag evt att jag inte ÄR ensam... Jag bara känner mig ensam... Det är lätt att det blir så, mitt ute i skogen utan kontakt med vänner och andra.

Jag tycker att du  klagar mycket

Men J, det har jag väl alltid gjort?!

Det är förstås sant...


Åh, jag är bara less nu! Less less less! Blä blä blä!

Av Emma - 24 juli 2009 19:04

åh kärlek till bandet!

Jag lyssnade på Blink idag och jag måste bara få ur mig hur mycket jag älskar dem! Det är äckligt löjligt hur bra de faktiskt är. Tom Delonge och Mark Hoppus röster går ju så bra ihop och hela de är ju så underbara! Hur mycke skulle inte jag betala (om jag hade pebgar) för att få se dem live! Massor massor och åter massor!!

     Hah, de spelade dessutom Blink igår på tävlingen. Jag blev chockad ska jag säga, hur ofta får man höra sådan musik när det är vuxna som bestämmer?


Well well. Nu ska ajg spela lite Sims... (Geek hej) Och sen så hörs vi väl eller nåt ;) Bara satt ni vet är det slut hästat för min del denna helg. Men till veckan! Oj ojoj! Då ska jag vara borta måndag till lördag och bara rida hela dagarna! Det kommer bli otroligt jävla kul!


Så räkna inte med uppdatering nästa vecka ;)

Av Emma - 23 juli 2009 21:49

BLÄ!


Jag är så fucking jävla trött och less! Det är så jobbigt att vara funktionär (ja jag vet att jag måste ställa upp för klubben oh hjälpa till o.s.v.)och jag vill inte! Jag orkar inte stå och vifta med en flagga varje gång en häst springer förbi mig. Speciellt inte  när det är 62 hästar på raken utan vatten, toapaus eller vila... FUN!


Nä men va fan jag pallar inte att vara uppe längre! Jag ska gå ner och lägga mig i sängen och gråta tror jag!


Sov gott :*

Av Emma - 22 juli 2009 22:29

Hjälp mig någon snälla!?

åh jag har jätteproblem med mina naglar! De skivar sig och går sönder och går av och blir fula! Jag har provat massor med medel och nagelstärkare, men visst naglarna blir starka men de skivar sig och vad spelar det för roll om de är starka när de är i två delar?

     Buhu!

     Snälla någon där ute som läser! om ni har ett tips skriv det till mig! Det skulle göra jättemycket! Nu måste jag fixa klart med mina fula naglar och sedan gå och sova... Men först ska jag dela med mig av en tanke jag fick idag...

     Jag och Black Jack är väldigt lika varandra endå. Vi är ganska fula, lata och dryga men samtidigt rätt söta. Och trots detta finns det några som älskar oss för vår charm!

     Var inte det sant så säg!


Sov Gott!


Av Emma - 22 juli 2009 12:22

haha hejsan!


nu är jag i Kovland, Det tog lång tid att åka upp hit idag!  B L Ä  Men nu är jag i alla fall här. Jag och min lillasyster Elvira ska snart gå ut och rida, det är ju Tävling imorrn så jag måste peppa. Well,´Elvira ska också vara med :) Elvira och Black Jack. Åh vad det kommer bli spännande. Själv så ska jag strata i 80cm klassen. Och den här gången ska vi fan gå nolla! Eller vänta. Gå runt banan är bättre mål! Runt banan!! Och jag  så himla taggad nu!

     Att det ska gå!

     Men men, jag ska nu gå ut i Stallet och krama på min ponnyer. Jag har saknat dem. Sedan bär det av till Näset ikväll. Funktionärs möte typ.


Ha det bra!


Loveyaall! :*

Av Emma - 21 juli 2009 20:16

hur underbart är det inte med underkläder? Helt otroligt underbart! Idag har jag utökat min underklädesgarderob med en behå, ett par matchande trosor och ett spetsnattlinne. Det enda som fattas är någon att sova med som kan uppskatta detta ;) haha...


Åh! Har ni hört om filmen Brüno!? Jag vill verkligen se den!!! Really Really! Åh den verkar som en sådan typisk mig-film. Heh...


Well well... Nu ska jag ladda hem lite musik tror jag... Eller så ska jag kolla på något spännande, Dexter kanske... Hmmm....


Haha ha det bra! Allihopa!

Det är skönt att vara tillbaka!


XOXO

Av Emma - 21 juli 2009 01:34

hellop!


vad ska jag säga, jag är tilbaka... i alla fall nu för ett tag. jag har saknat den smått tråkiga designen och fula hemsidan som heter bloggagratis.se. Så jag var tvungen att komma tillbaka. Dessutom vill jag inte radera den här bloggen. Den är för precious och älskad, därför tar jag upp den istället för att göra en ny.
     Hehe, nu ska jag lägga ner allt vad visdoms snack heter... Jag är inte vis. Vis blir man när man är gammal och har levt ett långt och händelserikt liv med många fram och mot gångar!


Anyway... jag sitter i hannahs extrasäng och tänker på allt möjligt, Hannah sover, tror jag.. Om hon inte sover så försöker hon sova... men jag tror jag stör henne med mitt knappande, då får det vara så då. She'll live. 

     Idag har jag ungåtts med alla min närmaste älskade vänner. Jag har lyckats ha tid med er alla på en dag! Det är starkt gjort! 

     Jag var på Birsta med Bellis

     Jag sov hos Hanny både förra natten och nu

     Mandis kom och kollade på film med oss

     Pontan var också här och kollade på film

     Dessutom var Juliet också här och umgicks! 

     Jag älskar er!


Haha gud vad mycket jag har att berätta för er.Jag har inte skrivit på nästan två månader. Det finns tusen  miljoner saker att säga men jag vet bara inte var jag ska börja... 


Hehe, jag ska kanske jävlas lite med Hanny... Jag har inte bestämt mig än, men jag har hennes dator och jag kanske ska ta och lägga upp en söt bild... Vad tycker du James? 

Nja, Emma... Det är lite elakt, men kul skulle det vara 

Jag vet. Damn vilket dilemma

Ja du. Hur gör vi?

Nä James. Ingen bild! 

Okej då! 


Nu ska jag också sova. Det känns konstigt... 


Men bra att vara tillbaka!


XOXO! Emmajosefina!


Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards