Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 4 juni 2008 19:26

Det blev istllet den här bikinin, söt enligt mej.

Av Emma - 4 juni 2008 19:25

jag tänkte först köpa dennna söta sak, men då jag provade den upptäckte jag att den trollade bort mina bröst. De vart minimaliska och så vill vi inte ha det så den här blev det inte. Det var i och för sej tur för min plånbok... men men.

Av Emma - 4 juni 2008 18:55

Haha jag är precis som de "fjortisar" jag brukade skriva om på min andra blogg... Precis som dom :) Och jag är fan stolt över det!

Det finns en fjortis i oss alla och min har nog just vaknat.


- välkommen till världen Fjortisverisonen av mej själv!

- Tack Emma...


Japp, jag har typ brännt 900 spänn idag. I och för sej på bara fina kläder men i alla fall. Jag ska se om jag hittar några bilder på dom, återkommer med dom senare. (och hittar jag inga så kan jag ju alltid fota :)


Japp senaste veckans inköp här då: (jag vet att det här iinte är sånt jag brukar skriva om men det är faktiskt min blogg)


Hypnôse prfymen fron Lancôme

En svart-vit rutig känning från Gina Tricot

En vit t-shirt med en röd rosett från Gina tricot

Två t-shirtar från Cubus, en grön och en rosa. (i know jag är rödhårnig, än sen)

Två bikiniöverdelar från Stadium, en grön-blommig och en orange-röd-rosa-blommig, båda med vit bakgrund och svarta detajler

En svart bikinunderdel från Stadium,


Som sagt bilder kommer sen..

xoxo (by the way, jag älskar mitt humör!)

Av Emma - 3 juni 2008 20:29

Jag är så jävla less på allt domedags snack om att "vi är den generationen som kommer att få se jorden förstöras" och va fan, hur ska vi kunna ändra oss, det är väl endå de som i dagsläget jobbar, kör bil och så som ska ändra sej, och en sak till. Det borde väl vara vettigare om 16åringar fick rösta än gamla pensionärer. De gamnla ska väl inte bestämma hur de unga ska ha det eller?  


Jaja, nu så har jag hävt ur mej lite skit, ska ringa hannah

puss 

Av Emma - 3 juni 2008 18:43

Idag så slutade jag klockan halv elva, jag åkte hen och åt och tog sedan moppen och gasade hem till Hannah. Dom var i full färd med att gilla marshmallows (:O)


Vi kom iväg ett tag senare, åkte till Statoil och sen mot Galtström. Jävligt segt vard et att åka dit. Bara en massa raksträckor hela tiden. Vi kom fram, köpte godis och gick till vitsand, riktigt mysigt var det där idag.


Vi solade och hade det mysigt och sen åkte vi till bommen grillen och köpte mat (utom Andrea som skulle äta hemma) Sen så åkte vi till Hannah  och Andrea åkte hem.


Jag och Hannah åkte en tur på moppen, trevligt måste jag då säga.

Sen åkte jag hem med Hannah och åkte hem själv. Sen så ja, nu är jag här.


Inte roligaste bloggen i år kanske, men i alla fall


puss <3

Av Emma - 2 juni 2008 21:41

Jag älskar den här ponnyn så mkt att det gör ont!

Av Emma - 2 juni 2008 21:05

Jag är ledsen, uppriktigt sagt ledsen. Det är nog första gången jag inte känner skuld, ilska, frustration eller avund. Nu är jag bara ledsen.


Jag skulle inte ha Bobby idag, utan Luckie. "Fine tänkte jag det är ju alltid kul att rida henne" Men idag vart det bara lite för mycket. Sist jag hoppade i Näsets utepaddoc var förra sommaren då Blomman blev halt första gången :( inte direkt roliga minnen. Det blev inte bättre av att jag flög av och bröt en nagel. Efteråt så pratade jag lite med Maggan, jag trodde jag skulle dö. Jag seriöst trödde jag skulle dö, det känndes som om någon ströp mej långsamt, som om all luft i hela världen tagit slut. När jag kom upp från paddocken så var mitt ansikte randigt, not snyggt.

 Jag mockade "mina" boxar och väntade på pappa. Sen åkte vi hem


Japp nu så sitter jag här vid datorn och känner mej allmännt äcklig och dum, Har tankat moppen


Vi får hålla tummarna för bättre humör imorrn

Av Emma - 2 juni 2008 16:36

Fy fan vad arg jag blir! 


För att kunna ladda hem My Chem's Live DVD/CD såp måste man bli medlem på nån porrsida och betala, Pfft, glöm det va!


varför kan dom inte bara låta en ladda hem sina filmer och vara tyst sen, nää här ska vi förstöra för all hederliga (hehe) downloaders där ute. Vi gör så att man måste betala och bli medlem på nån äcklig porrsida för att de ska få ladda hem här. JA vilken bra idé

NOT! 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards