Alla inlägg under februari 2009

Av Emma - 26 februari 2009 18:38

Jag sitter och bläddrar runt bland festivalinfo på internet och jag blir bara mer och mer festivalsugen för var stund som går!

   Just nu skulle jag göra ganska mycket för att få gå på the warped tour! Ganska riktigt mycket! Tyvärr så går den bara av stapeln i USA, och det är en aning långt!

   FUCK!



Av Emma - 25 februari 2009 22:23

Hej lilla onsdag! Du har gett mig mycket glatt idag!

Jag vet, det är bara min bror torsdagen som alltid ska vara så tjurig! svarar onsdagen  och ler ett bländande sockersött leende!


Bloggen håller på att falla ihop, tyvärr är det så. Detta på grund av att jag tröttnat på att sitta framför datorn. Oh yes, it's true, believe it or not.

   Min trötthet sträcker sig så långt att jag inte ens orkar skriva klart det jag tänkt skriva!


Sov gott och imorrn fyller jag år :*

xoxo

Av Emma - 19 februari 2009 11:02

Hej lilla Torsdag, vad har du för överraskningar att bjuda på idag? Frågar jag.

Haha, tror du att jag skulle säga det till dig din idiot?! Svarar torsdagen elakt.


Dagen har inte varit så super, och fler obehagliga överraskningar kommer. Det är jag säker på. En hel hög mindre roliga saker kommer otrna upp sig inom en snar framtid och jag kan inte ducka eller hoppa på sidan...


Hjälp!

Av Emma - 19 februari 2009 06:57

Hjälp! Det snurrar och snurarr fortare och fortare och jag lyckas snurra med, jag ramlar inte av utan jag sitter kvar!

Long live me!

Frukosten kallar och vi hörs senare

xoxo!

Av Emma - 16 februari 2009 22:06

Jag har abolut INGET att skriva! torrperiod bland känslorna jag väljer att dela med er bloggläsare. Tyvärr, det är lite tråkigt men så är det i alla fall.


Jag har förresten en sak jag skulle kunna skriva om...
   Föreställ dig känslan av att någon slår din bästa vän rakt i anskitet och spottar på honom/henne, tänk dig sedan att personen kallar din vän för en massa fula ord com inte är sanna. Skulle inte du reagera då?

   JO! alla skulle reagera om någon betedde sig på detta sätt. Speciellt om det var någon vuxen du var tvingad att bo med. Då skulle du protestera högljuddt, precis som jag gör, fast inte med munnen. Jag vill inte alls göra min älskade söta fina Mamma ledsen, jag älskar henne så obeskrivligt mycket och jag försöker verkligen att hålla tillbaka och ta det lugnt. Jag lyckas ganska bra men vissa dagar lyser det igenom och jag vill bara flytta ut i stallet och bo tillsammans med mina söta ponnisar.

Jag kommer alltid tillbaka ner från ilskan och tar mig samman så det är väl inget jag egentligen lider av, det är bara jobbigt.


Mamma om du läser; Förlåt, det är inte dig jag klagar på! Det vill jag att du ska veta, du valde honom, inte jag och jag respekterar det. Men det funkar inte alltid för mig.

   Jag antar att han ser min pappa i mig.

Av Emma - 13 februari 2009 09:58

hur tråkigt kan det möjligen bli på en tyskalektion?Mitt svar: Mycket tråkigt...

   Fast ja, jag kan nog kanske mer tyska än jag själv vet om. Min lilla "uppsats" har mindrekorrigeringar än mina svenska-uppsatser brukar ha. Det är kul!


Nu ska jag skriva vidare ochh rätta mina grammatiska fel.


Bis Bald

Av Emma - 12 februari 2009 17:02

Hur ofta gråter en vanlig människa? Är det en gån om dagen? En gång i veckan, månaden? Hur ofta är det normalt att bara gråta för absolut ingenting?

   Jag tror att det sitter något bakom mina ögon, eller möjligen i min hjärna som gör att allt bara helt plötsligt blir grått och sorgligt. Det händer ganska ofta att jag bara vill gråta, helt utan anledning. Eller utan och utan, det finns väl anledningar, men de ligger inte så ytligt att jag ser dem med en gång bara.

   Idag är en sådan dag, fast den har inte varit så hela dagen, men den utvecklas sakta och säkert mot att bli en total katastrof. Tårarna trycker på och hotar srtrax med att komma fram och blöta ner mitt tangentbord, allt detta utan tydlig anledning!


Suck, nu måste jag väl gå antar jag, Dao har lagat mat, FUN. Får se hur det smakar.

   Ha en trevlig kväll.

Av Emma - 11 februari 2009 21:53

Confession, coming through!

Jag är en Mattegeek, påriktigt och det är okej med mig!

   Idag när jag satt på bussen tänkte jag på ett mattetal jag inte kunnat lösa, och jag tänkte och tänkte och sdå kom jag på det! Och jag blerv glad! Fånigt leende på läpparna tills jag kom hem.


Den ni!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards