Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Emma - 11 juni 2008 23:52

Jag är uttråkad nu!

 Om du kommer nära mej så biter jag dej,

Jag har funderat på hur hårt jag skulle

måsta bita i min handled för att få samma

effekt som av ett rakblad...

Nån som har testat detta som kan svara?

Jag är trött trött trött, och kan inte 

sova, GREAT! - öhm, not...

Jag tror jag ska gå min väg och fundera

vidare på hur hårt jag måste bita... 

Av Emma - 11 juni 2008 23:08

"Allt är som det brukar vara och snart har jag fler sårskorpor att klia bort"

Av Emma - 11 juni 2008 22:58

Den här texten är väl den finaste nånsin* eller vadå? 


*eller ja, det finns nog finare,

men just nu är den här finast 

Av Emma - 11 juni 2008 22:30

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej Hannah.

Eller jo, jag skulle väl överleva, men det skulle vara på gränsen. 


Jag känner hur allting glider ur mitt grepp, jag förlorar kontrollen över mej själv. Jag vill inte ha något att göra med mej själv. Än mindre vill jag smitta ner alla runt omkring med mitt äckel. Det bästa vore nog om jag skulle försvinna för ett tag och komma tillbaka när jag är som jag brukade vara. Förut var allt det ledsna på grund av ponnisen, men nu vet jag inte varför jag är ledsen längre. Jag bara är det. JAg är ledsen och min kropp får ta smällen. Alla ideerna om vad jag ska göra mot mej själv. Jag tror de håller på att vinna, jag vill inte innerst inne, eller en del av mej vill och den andra skriker i protest. 


Jag behöver hjälp, I wanna save me from myself 

Av Emma - 11 juni 2008 15:49

Åhh, jag blir så less på mej själv och det mesta annat! Jag har åkt med min moppe upp hit (till mamma asså) och vi hade bestämt att vi skulle sova hos Amanda allihopa idag och sen skulel vi göra oss iordning tillsammans imorrn, men jag vet inte om jag vill åka ner till Njurunda igen. 

För det första så är jag kall och frusen redan nu (en lastbil som körde om mej skvätte upp typ ett ton kallvatten på mej)

För det andra så känns det som om jag bara är ivägen och stör.

För det tredje vill jag vara med min mamma.

För det fjärde så kommer jag inte klara att åka ner dit och vara trevlig, jag kommer vara så jävla sur när jag kommer ner.

Men jag har typ LOVAT att jag skulle komma, jag har även sagt till Bella att hon kunde åka med mej dit. Men jag vet inte vad jag ska göra!


HJÄLP MEJ!!! 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards