Alla inlägg under februari 2010

Av Emma - 11 februari 2010 21:18

Hej


Jag trodde jag var klar med väljandet för cirka ett år sedan då jag valt gymnasium, men inte då. Nu ska jag börja välja individuella val också. Som omd et inte vore nog svårt att försöka få MVG i alla kurser, sen ska jag välja kurser som ger meritpoäng också! Jag blir ju galen!


Vad ska jag berätta mer för er.. Jag vet faktiskt inte. Jag vill dela med mig, skriva om mina känslor. Hellst av allt skulle jag vilja fånga min insida i ord men det fungerar inte så. Jag vill inte fläka upp mig inför hela världen. Jag vill inte visa upp mina ärr för alla..


Jag vill att ni ska veta, men jag vill inte behöva berätta.

Av Emma - 8 februari 2010 19:44

Jag har återfått min blogglust, det innebär att jag kommer börja uppdatera igen.


I helgen har jag varit på flera spelningar. Fredagen bjöd på Square Inch, Banana Armour och ett tredje band jag inte minns. Lördagen bjöd på Billy Talent. Musik är verkligen det som är bäst!


Vi stod långt fram på Billy Talent, det var trångt och jävligt, farligt för någon som är så pass liten som mig men trots detta så var det underbart. Jag vet dessutom teorin bakom en bra mosh pit! 

Billy Talent är så jävla bra live! Det var andra gången jag såg dem nu i helgen och jag är så glad att jag fått en andra chans att se ett av mina favoritband.


Jag lyssnade knappt på billy talent sist vi såg dem, det vara bara för att jag skulle se MCR som ajg stod där, längst framme vid scenen. Jag har svurit över detta så många gånger. Jag behöver dock inte svära mer... Jag har nu sett dem. Underbart! Så jävla bra.


Åh, jag är trött, det har varit mycket i helgen. därför ska jag gå upp och lägga mig nu. Slå på skivor och sova.


Vi hörs ;*  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards