Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Emma - 2 juni 2008 21:41

Jag älskar den här ponnyn så mkt att det gör ont!

Av Emma - 2 juni 2008 21:05

Jag är ledsen, uppriktigt sagt ledsen. Det är nog första gången jag inte känner skuld, ilska, frustration eller avund. Nu är jag bara ledsen.


Jag skulle inte ha Bobby idag, utan Luckie. "Fine tänkte jag det är ju alltid kul att rida henne" Men idag vart det bara lite för mycket. Sist jag hoppade i Näsets utepaddoc var förra sommaren då Blomman blev halt första gången :( inte direkt roliga minnen. Det blev inte bättre av att jag flög av och bröt en nagel. Efteråt så pratade jag lite med Maggan, jag trodde jag skulle dö. Jag seriöst trödde jag skulle dö, det känndes som om någon ströp mej långsamt, som om all luft i hela världen tagit slut. När jag kom upp från paddocken så var mitt ansikte randigt, not snyggt.

 Jag mockade "mina" boxar och väntade på pappa. Sen åkte vi hem


Japp nu så sitter jag här vid datorn och känner mej allmännt äcklig och dum, Har tankat moppen


Vi får hålla tummarna för bättre humör imorrn

Av Emma - 2 juni 2008 16:36

Fy fan vad arg jag blir! 


För att kunna ladda hem My Chem's Live DVD/CD såp måste man bli medlem på nån porrsida och betala, Pfft, glöm det va!


varför kan dom inte bara låta en ladda hem sina filmer och vara tyst sen, nää här ska vi förstöra för all hederliga (hehe) downloaders där ute. Vi gör så att man måste betala och bli medlem på nån äcklig porrsida för att de ska få ladda hem här. JA vilken bra idé

NOT! 

Av Emma - 2 juni 2008 15:55

Det är ju så varm att jag tror jag ska dö.

inte för att klaga eller så, men det är VARMT!


Jag ska iväg till Näset snart, jag ska hoppa Bobby, det känns faktiskt bättre än anat, men jag blir alltid så ledsen när jag åker dit och hoppar utan Blomman. Okej jag blev inte det innan hon blev halt men nu känns det jobbigt.


I alla fall så ska jag försöka få hem M.C.R's nya live DVD/CD nu, hör av mej senare


Imorrn blir det moppeutflykt! :D

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards