Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Emma - 18 juni 2008 22:10

Och Ja gnället kommer från mej själv

och är riktat mot mej själv.


Jag blir så less less less! Uscha, idag har

 allting gått bra och det mesta varit kul,

men jag känner mej endå äcklig och smutsig.

Fast inte på utsidan utan innuti.

Det hjälper inte hur många gånger jag duschar

eller spritar händerna, det försvinner inte!

Och när dessa känslor kommer så känner

jag mej bara ännu värre, eftersom jag VET

att alla tycker att det är jobbigt

att jag är såhär, inte minst jag.

Men jag har som sagt ingen lösning.


Och JA! min blogg är tråkig,

det står typ exakt samma sak varje dag!

Men det kan jag inte hjälpa. Det är så jag

känner, exakt lika dant varje dag. Eller nä, nu

överdrev jag på gråskalan har jag åtmistone 3 lägen.

Idag är det mellersta av mina nuvarande lägen, så

exakt samma är det inte, men nästan. Fast på

ett sätt är mittenläget det värsta. eftersom

på mittenläget känner jag nästan inget alls,

Det är som ett stort svart hål innuti mej som

suger upp alla känslor, utom äckelkänslorna, det

finns bara ett sätt att bli av med dem, och

sånt skriver jag inte om...


Men jag måste skärpa mej.

imorrn ska jag vara social med Hannah.

Vi ska "fika", fast jag ska äta lunch eftersom

jag inte äter på mitt jobb. Men då, så måste jag

vara bättre än jag är idag. Hannah kommer ju gå ifrån

mej om jag är lika äcklig som jag är nu. Så det blir till

att åtgärda detta om ett tag. 10 min kanske. I alla

fall så ska jag ju jobba imorrn också, men det

är mycket lättare att skjuta undan alla

äckliga deppkänslor när man

jobbar. Ett STORT

plus med sommarjobb där då!


Jahapp, då var dagens gnäll klart!

Jag har inte gnällt så mycket på mej

själv som jag borde men det förlåter

de nog när jag är klar med *.........*

Hoppas att ni inte är lika äckliga som mej,

xoxo/emma  

Av Emma - 18 juni 2008 15:03

Eller, jo  nu kom jag på en sak...


Efter att jag jobbat klart på sjukhuset så KANSKE! jag får ett till jobb!

Wiie! JAG är GLAD!

Fast det var jag inte igår och man kan se följderna, not snyggt anyway...

Idag har jag jobbat jobbat jobbat!

Det var ganska segt idag, inte direkt mkt att göra om man säger så, men jag kände mej jävligt duktig ett tag. Det var en patient som hade glömt en av sina medeciner på matbrickan och jag upptäckte det innan jag hann slänga allt. (:

Ja, nu så väntar jag bara på Amanda och äter onyttig kaka, FY!

Jaa... Ska kolla runt lite nujah :)

 xoxo / Emma Josefina <3 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards