Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 31 juli 2011 21:46

Jag jobbar och jobbar och jobbar. Hinner nästan inte med något annat, men det är okay. Jag gillar mitt jobb och mina kollegor och jag har bra chefer.  Jag har dock känt en fåning ensam-ångest på kvällarna. Jag tycker inte om att vara själv och jag tycker inte om att ha det helt tyst omkring mig. Fast hade jag ett eget bo skulle jag nog tycka om att vara själv. Det är bara det att jag inte tycker om att vara själv i någon av mina föräldrars hus, för jag vill bara börja ändra om massa saker, flytta ¨på grejer och städa på ett annat sätt. Och det orkar jag inte göra för en kväll...


Ikväll sitter jag ensam och ser på film. Jag tycker om film men nu är jag trött.


Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards