Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Emma - 28 juni 2008 11:22

Ja, det kanske märks att jag är uttråkad as hell. Här ska jag iaf skriva lite musiktips, direkt från min iPod :)


  • The Used, är favoriterna nummer 1! lite synd att jag inte var och såg dem i Göteborg i torsdags, men mamma han nääästan lovat att åka med mej till London nästa år. Nya "skivan" (shallow believer) är faktiskt inte så dålig som jag tidigare skrivit! Den är faktiskt jättebra!
  • Aiden, lyssnar man på när man är arg, då blir det nightmare anathomy, eller när man är ledsen då passar  conviction. De har också ashärliga videor 
  • The Cure får en att må bättre om man känner sej nere!
  • Green Day, ja vad ska man säga, alla har väl hört dem?
  • Silverstein funkar vid carje humör och tillfälle
  • Depeche Mode, deppmusik, men sååå härlig. Bästa låten precious!
  • My Chemical Romance, mitt favoritband från förr. Jag kommer aldrig glömma Pier Pressure 2007!
  • Simple Plan, Argmusik
  • Weezer, bästa skivan är Make Belive, bästa låten är Freak me out.
  • Cute is what we aim for feelgoodmusik
  • Death Cab for Cutie, är man ledsen lyssnar man på Death Cab, så är det bara (;
  • The Killers, härlig_röst.se

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards