Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Emma - 3 juni 2008 20:29

Jag är så jävla less på allt domedags snack om att "vi är den generationen som kommer att få se jorden förstöras" och va fan, hur ska vi kunna ändra oss, det är väl endå de som i dagsläget jobbar, kör bil och så som ska ändra sej, och en sak till. Det borde väl vara vettigare om 16åringar fick rösta än gamla pensionärer. De gamnla ska väl inte bestämma hur de unga ska ha det eller?  


Jaja, nu så har jag hävt ur mej lite skit, ska ringa hannah

puss 

Av Emma - 3 juni 2008 18:43

Idag så slutade jag klockan halv elva, jag åkte hen och åt och tog sedan moppen och gasade hem till Hannah. Dom var i full färd med att gilla marshmallows (:O)


Vi kom iväg ett tag senare, åkte till Statoil och sen mot Galtström. Jävligt segt vard et att åka dit. Bara en massa raksträckor hela tiden. Vi kom fram, köpte godis och gick till vitsand, riktigt mysigt var det där idag.


Vi solade och hade det mysigt och sen åkte vi till bommen grillen och köpte mat (utom Andrea som skulle äta hemma) Sen så åkte vi till Hannah  och Andrea åkte hem.


Jag och Hannah åkte en tur på moppen, trevligt måste jag då säga.

Sen åkte jag hem med Hannah och åkte hem själv. Sen så ja, nu är jag här.


Inte roligaste bloggen i år kanske, men i alla fall


puss <3

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards