Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

problem

Av Emma - 16 maj 2011 22:12

ångestvecka!

jag har så sjukt mycket att göra och sån liten tid att hinna med allt. Jag har mitt kanske viktigaste prov i matte någonsin på torsdag och klarar jag det inte med ett MVG kommer jag inte fixa MVG i slutbetyg. Jag BEHÖVER MVG i slutbetyg.

 

James och jag kommer inte överens. Vi drar inte jämt men jag vill ju inte lämna över åt honom heller. Han är för destruktiv för att släppas lös i mitt liv igen. Jävla fan! Jag hatar ångestveckor och dålig timing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 13 september 2011 22:47

hur konstigt är det inte att jag, som skrev i den här bloggen mer än en gång om dagen varje dag nästan helt har slutat..? Mycket underligt. Snart ska jag börja med mitt projektarbete till skolan och då kommer jag dock blogga igen! VARJE dag! :D Hur l...

Av Emma - 31 juli 2011 21:46

Jag jobbar och jobbar och jobbar. Hinner nästan inte med något annat, men det är okay. Jag gillar mitt jobb och mina kollegor och jag har bra chefer.  Jag har dock känt en fåning ensam-ångest på kvällarna. Jag tycker inte om att vara själv och jag ty...

Av Emma - 13 juni 2011 20:32

regn är vackert, en anledning att få sitta inne och göra absolut ingenting. Dricka kopp efter kopp med te och lyssna på bra musik eller kanske se en bra film. Idag har varit riktigt regnig. Tyvärr hade jag planerat massor med utomhusaktiviteter för d...

Av Emma - 8 juni 2011 22:49

Skvadern kommer aldrig någonsin mer vara sig likt! Alla härliga treor har nu tagit studenten, det betyder att de aldrig mer kommer vara där när man kommer tilll skolan. Nästa år är det istället vi som är treorna! I vilket fall var studenten... ja vad...

Av Emma - 7 juni 2011 23:00

kommit mig för att boka en tid hos frisören. Jag borde ha gjort detta för länge sedan men jag har, 1. Känt mig snål 2. Inte riktigt haft tid 3. Inte känt mig inspirerad Men nu har jag både tid och råd och inspiration! :D Klockers! Dock ska ja...

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards