Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Emma - 1 juni 2008 19:42

Jag kan inte hindra det från att komma smygande. Självföraktet, tankarna om att det är mitt fel att hon är halt. Det går inte att hindra, men jag har lärt mej hur man ska göra för att inte bli störd av det! Jävligt effektivt, då blir det tyst ett tag, men nu pratar vi inte mer om det,


jag har ju kommit på hur jag ska göra för att få det att sluta!

Av Emma - 1 juni 2008 18:21

Sommaren nalkas, Människorna bantar, solar solarium och vaxar hela kroppen. Endast för att bli "sommarfina".


Alla tidningar säljer massor av lösnummer på rubriker som: "bli sommarfräsch". "10 heta tips inför beach 2008" o.s.v


Det som stör mej är varken solandet eller vaxandet utan som så många gånger förut!  Att alla människor ska banta ner sej till minimala storlekar. Jag fattar inte hur det kan ha blivit så fixerat.

På 1800 talet var det "fint" att vara fet och nu på 2000 talet är det det värsta du kan vara. "Hellre knarkare än fet"

Okej, fet ska man ju inte vara, (då menar jag fetma) det är inte hälsosamt. Men det alla strävar efter är fan sjukt! (inte alla kanske men många, plus medias ideal) Inte ska man vara så smal att man kan räkna alla ben i kroppen på en, och man ska inte vara så smal att man fryser fast än den är över tjugofem grader ute


Sånt är bara fel, jag har läst en riktigt riktigt sjuk blogg (enligt mej) hela grejen går ut på att hon ska banta sin redan anorektiska kropp så mkt som möjligt. Men det sjukaste är kommentarerna hon får. FY FAN säger jag bara


Fel att bara äta nyttigt och träna normalt!?


Av Emma - 1 juni 2008 14:24

Fuckelifuck!


Min pappa såg såren på mitt ben idag... Jag vet inte vad han tror om den riktigt, man kan ju i alla fall hoppas att han inte inser sanningen. =/


Japp, jag har pratat med Hannah idag, vi planerade sommarens kommande händelser!


OCH JAG ÄR PÅ BRA HUMÖR IDAG!!!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards