Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Emma - 9 juni 2008 22:22

Idag var jag depp, hela dagen, lite jobbigt faktiskt


Men det var inte såhär jobbigt som det brukar vara. Idag var jag bara ledsen. Jag kände mej inte skyldig eller äcklig på något sätt... Eller jo, jag åt en glass - FY. Men det överlever jag nog hoppas jag.


Efter att ha förpestat tillvaron för mina kompisar på berga tog vi våra moppar och åkte hemmåt, men då så skulle så klart allt jävlas så moppen gick sönder.. Jag vet nu att det var En slang som hoppade av, man det visste jag inte då, så jag ringde runt till typ alla människor jag känner men det var inget att göra just då så jag fick helt enkelt köra hem med den trasiga ljuddämparen. Not kul! 


Sen åkte jag med mamma till ridningen och där hade vi Gymkhana. Det var kul, men jag sög. -somvanligtdå- Sen åkte jag hem, duschade, lagade moppen (eller pappa gjorde det) och sen åkte jag till Hannah. Vi sov hos Hannah allihopa idag.


Jahapp, äckeljag ska gå nu, kommer sen... 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards