Alla inlägg under juli 2010

Av Emma - 8 juli 2010 01:35

jag tror att jag växt ifrån det, att blogga. Det känns inte som min grej längre, hör och häpna men jag tror jag ska lägga det på is. Officiellt. (brukar alltid känna för att skriva bara för att jag sagt att jag ska lägga det på is, men vi ser väl.) Jag har haft en underbar start på min sommar, känner inte att det är något jag måste dela med mig av, inget jobbigt inget glatt. Jag har hittat människor, reella personer att bearbeta saker med. Bloggandet var nog bara en fas för mig. En fas som blommade som mest 2008. Nu är blomman vissnad och det vackra slut. jag är över bloggandet med andra ord.


Jag hoppas att alla ni som läst min blogg fått ut något av det! Den har i varje fall hjälpt mig!


Vi kanske ses nån gång, det finns en chans! ;*


Ha det gött alla mina vänner och läsare. Vem vet, ni kanske får höra från mig igen någon gång!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards