Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Emma - 16 juni 2008 21:34

Why not just talk to me!?


snälla lilla vän, om du läser... Jag bryr mej jättemycket om dej och jag vill inte att du bara stänger mej ute, prata med mej istället. Snälla Hannah!


Och please, ring mej du svarar inte i någon telefon, och din häst hur är det med henne!? Hannah! snälla!

Av Emma - 16 juni 2008 21:30

Av Emma - 16 juni 2008 21:29

Av Emma - 16 juni 2008 21:16

Japp, jag ska nu publicera ett ukast jag hade på datan och som stämmer överens med mina tankar just nu....    


Vad tänker jag med!?

VAD är det för fel på mej!?

Jag är så jävla egoistisk, det enda jag

NÅGONSIN pratar om är mej själv

och MINA problem...  

Jag är så less på mej själv nu att

Jag inte riktigt vet om jag kan hålla

tillbaka. Men jag har lovat att försöka

sluta...

Nä, men kolla jag skrev ännu mer egosaker!

Blir man förvånad... NÄE!

Äh fy fan, jag tror jag ska gräva ner mej

i en sandlåda och aldrig komma upp.  

Det vore bäst för alla!

Jag är endå bara till besvär hela tiden, satt.

Det skulle bli en välförtjänt vilopaus åt allihopa. < här slutar utkastet


JAG HATAR ATT JAG INTE KAN VARA NORMAL!

DET ENDA JAG VILL (förutom det med

Blomman då kanske) ÄR ATT VARA NORMAL. 

jAG VILL INTE HA ALLA DESSA TANKAR I MITT HUVUD,

DET KÄNS SOM OM DE ÄTER UPP MIN HJÄRNA INIFRÅN.  

Och jag känner mej så taskig mot Hannah!      

Av Emma - 16 juni 2008 20:28

Jag har sommarjobbat idag, på avdelning 14 A, sundsvalls sjukhus. Mer än så törs jag inte skriva med tanke på SEKRETESSLAGEN. Men jag kan säga att det var intressant. 


Sen kom jag hem efter att ha vart hos Amanda och pratat med hennes mamma lite. Jeen hade lagat lunch åt mej <3. Så jag åt och städade lite. Sen kom Andrea. Vi var nyttiga, vi gick en 1 ½ timmes promenad upp på skottsundsberget. Vi letade "dödsklippan", men jag hittade den inte =/

  

Av Emma - 16 juni 2008 14:14

Allting är asbra just nu!

Jag älskar mej själv och hela världen!

Skulle bara vilja slå frivolter, så bra är det!

Jag har inga som helst tankar på

att göra något mot mej själv som jag inte borde. 

Haha, där ser ni, jag ljuger så bra!

Ni blev grymt lurade allihopa va! 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards