Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Emma - 4 juni 2008 20:29

men hur gott skulle inte det här vara nu då?

Jo så gott att ag skulle svimma av munorgasm!

Av Emma - 4 juni 2008 19:45

Jag önskar att jag hade en massa pengar som bara låg där och väntade på att jag skulle shoppa upp dem!


Jag har sett så extremt mkt fina kläder på Gina Tricot's hemsida nu satt ojojoj! Jag får ju typ panik. Jag vill bara köpaköpaköpa! Men så funkar det ju tyvärr inte :( Men jag får hålla till godo, efter sommarjobbningen så kanske jag kan köpa lite av det jag vil ha iaf. Nästa inköp blir i alla fall en kjol ellr ett par shorts, jag måste bara hitta några fina först!

xoxo

Av Emma - 4 juni 2008 19:28

Det blev denna också, jag var ju tvungen att använda erbjudandet de har på stadium, ta tre betala för två!

Av Emma - 4 juni 2008 19:26

Det blev istllet den här bikinin, söt enligt mej.

Av Emma - 4 juni 2008 19:25

jag tänkte först köpa dennna söta sak, men då jag provade den upptäckte jag att den trollade bort mina bröst. De vart minimaliska och så vill vi inte ha det så den här blev det inte. Det var i och för sej tur för min plånbok... men men.

Av Emma - 4 juni 2008 18:55

Haha jag är precis som de "fjortisar" jag brukade skriva om på min andra blogg... Precis som dom :) Och jag är fan stolt över det!

Det finns en fjortis i oss alla och min har nog just vaknat.


- välkommen till världen Fjortisverisonen av mej själv!

- Tack Emma...


Japp, jag har typ brännt 900 spänn idag. I och för sej på bara fina kläder men i alla fall. Jag ska se om jag hittar några bilder på dom, återkommer med dom senare. (och hittar jag inga så kan jag ju alltid fota :)


Japp senaste veckans inköp här då: (jag vet att det här iinte är sånt jag brukar skriva om men det är faktiskt min blogg)


Hypnôse prfymen fron Lancôme

En svart-vit rutig känning från Gina Tricot

En vit t-shirt med en röd rosett från Gina tricot

Två t-shirtar från Cubus, en grön och en rosa. (i know jag är rödhårnig, än sen)

Två bikiniöverdelar från Stadium, en grön-blommig och en orange-röd-rosa-blommig, båda med vit bakgrund och svarta detajler

En svart bikinunderdel från Stadium,


Som sagt bilder kommer sen..

xoxo (by the way, jag älskar mitt humör!)

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards