Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 8 september 2008 15:46

Jag räddade omedvetet mitt eget liv idag, Vi skulle ha syslöjd, vilket jag hatar! Men då så hittade jag en halsduk jag börjat på när jag gick i 7:an, så jag slapp börja sy kläder! (: GLAD blev jag då. 


Ikväll ska jag hoppa Luckie :D och imorrn ska vi till Umeå,


ha det <3 

Av Emma - 7 september 2008 22:25

Alltså, jag förstår varför jag inte fick se så mycket på snövit när jag var liten, filmen är ju helt brutal. Jag såg den idag, fast på engelska, och aldrig någonsin har jag väl sett en brutalare barnfilm. Det är inte konstigt att de gjort om den till en skräckis... 


Den hade jag tänkt ladda hem tills senare, men jag kan inte hitta den så det får bli något annat, frågan är bara vad...


sov så gott suckers <3 

Av Emma - 7 september 2008 19:12

Suck, 

Nu är helgen slut och det betyder: tillbaka till skolan och till alla människor. Men som tur är så ska jag vara ledig på tisdag, vi ska ju upp och Hämta ponnyn då (: Men det jag ville säga med det här iinlägget är att helgen snart är slut, min paj snart är klar och mitt rum snart är färdigstädat.

Heh, nä egentligen hade jag tänkt skriva om min kattunge, men dt får vi ta en annan gång.


Ett bandtips bara innan jag slutar: Ladda hem "Saosin"  de är skitbra! 


hejs <3 

Av Emma - 7 september 2008 15:13

*My Paper Heart*  

lyssna på den låten ;) you won't be disappointed. 


Av Emma - 7 september 2008 15:08

Jaha, hela helgen har flutit på, i ensamhet. Så jävla skönt! Jävligt skönt att bara behöva tänka på sej själv och på vad jag vill och orkar/tycker. 


Igår kväll var jag ju som ni kanske kommer ihåg hos min syster. Hon fyller år på måndag. Det var trevligt. Men jag kände mej lite lagomt spyfärdig när jag gick ut genom dörrent till hyreshuset de bor i.  


Heh, nu ska jag njuta av min ensamhet och starta en bra skiva och bara ta det lite lugnt. Eller nu ljög jag, jag ska städa mitt rum, sortera ut alla gamla saker.


hörs väl, <3 

Av Emma - 6 september 2008 17:40

Hah, I´m such a loner

Idag vaknade jag tidigt, runt 10. Och då tänkte jag att "yes, nu kan jag finally åka in till stan själv och köpa födelsedagspresenter och sånt" Så det jag gjorde var att jag klev upp och åt frukost sen tog jag 11.15 bussen in till stan och sen vidare till birsta. Vädret var ortoligt fint och alla människor vara glada och trevliga, pratade och skrattade (ja! helt random människor) Så jag var på ett strålande humör. Jag gick runt på birsta alldeles själv och bara älskade att vara ensam! Älskade tystheten och min iPod, älskade att inte behöva bry sig om vad någon annan ville, älskade att inte behöva prata, älskade livet! Det var en sån extrem tillfredställelse att vara ensam så ni anar inte. Jag hittade inget allt först så jag tröst-shoppade lite till mej själv. Men sen så hittade jag trots allt bra presenter till både Hannah och Elvira. Då jag shoppat klart köpte jag mej en efterlängtad latte från Wayne's med hasselnötssmak. köpte även en macka. Detta utgjorde min lunch.

jag kände mig färdig så jag tog min latte och gick ut i höstvädret och OJ vad det var härligt!Soligt, men kallt. Precis som det ska vara på hösten då det inte regnar. Jag kände mej ridsugen så jag gjorde en inpulsiv sak och åkte upp hit till kovland. Och red. Mysigt mina vänner, mysigt! Så en VÄLDIGT lyckad dag! Och vet ni allihopa!

Elliot Minor kommer till Sverige! JA! eller hur, visst blir man glad, jag och Hannah ska gå, det måste lösa sej! Och Aiden kommer också hit! I oktober, Elliot Minor kommer i December, så det är till att spara pengar nu!


Nu ska vi snart äta middag och sen ska vi fara till Katarina som fyller år (på måndag)


hejs <3

Av Emma - 6 september 2008 00:15

heh, jag har idag sett världens sämsta film, någonsin...

JA! det är sant. Jag har sett Superhero movie. Och jag vet faaktiskt inte varför jag bestämde mig för att se den. I vilket fall var det ett dåligt beslut. Men som tur var är jag inget fan av spiderman. Hade jag avrit det skulle jag har varit jävligt pissed nu. För ni ser, hela filmen (utom en del de stulit från batman) var en dålig parodi av Spiderman... Den hade dock två roliga moments i början. Men det räddade den inte.

Men hela dagen har inte varit fylld med dåliga parodier, Jag har äver sett "Casanova" och "10 Things I hate about you", båda riktigt bra filmer, riktiga feel-good filmer. Såna man ska kolla på när man känner sej nere. Söta helt enkelt. Också, ej att glömma: Heath Ledger, *suck*...


Nej hörrni, nu ska jag ladda hem ett converter program till iPoden och sen ska jag sova,


 Sov so gott folks <3

Av Emma - 5 september 2008 17:47

Det glömde jag att skriva,


Vi ska åka och hämta ponnyn på tisdag :D Jag och Mamma ska åka upp till Vännäs och hämta den, wiie. Så jag slipper skolan xD


NU ska jag se Casanova, och sen har jag slut på filmer, så filmförslag skulle vara snällt :P


xoxo

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards