Alla inlägg den 21 september 2008

Av Emma - 21 september 2008 16:11

Jaha, då var ännu en dag av mitt liv slut. Eller inte slut, men nästan slut.

Dagen spenderade jag ute på Näset, hopptävlingar och hej och hå. Amanda hoppade Janco, vägrade ut sig i båda klasserna :/ synd. Men det är sånt som händer. Själv så tävlade jag inte. Jag var veterinär-assistent. Ganska segt måste jag säga. Men det funkade. Vad gör man inte för ite extra inkomst.

Jag har även införskaffat mig en martingal och en sadelgjort och ett par senskydd. allt i svart. Det fanns ett par söta lila senskydd, men det vert för mycket gull gull. Om Jackie hade varit B-ponny så kanske men nu - nä. 

Haha, när vi var på hööks idag så insåg jag en sak:

Vad är folks problem. "Martingal med förbygel och stenar" Matingal med stenar" "strasstyglar" Glittriga benlindor, "Handske med stenar" "Senskydd med rosa teddyludd" Rosa sadelgjord, rosa martingal, rosa förbygel. Och så vidare. ;S, hallå, nästan ingen ponny är snygg i allt det här. Det är bara ännu ett sätt för butikskedjan att få sälja mer. Desutom så lossnar stenarna nästan på en gång. Så det är inte direkt hållbara saker. Ska man köpa färgade saker. Då ska amn slå på stort. Och beställa hem från http://ponnyprakt.se. De har de coolaste sakerna. Jag måste dock tilägga att det rosa spöt med hjärtan var sött.


Näej vänner, nu ska jag försöka äta utan att spy och sen ska ajg gå ut och rida, Hejs <3

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards