Alla inlägg den 4 september 2008

Av Emma - 4 september 2008 18:02

Heh, alla som säger att skolan är så jobbig. Vad vet de egentligen? 

Om du bara är på lektionerna och gör vad du ska, pluggar extra i det du måste och gör dina läxor, då är det inte svårt. Men fan vad tråkigt kanske vissa då säger, men nä, det är det faktiskt inte. Du hinner med annat också. Varför skulle du inte. Du kanske måste avsätta en eller max två eftermiddagar till skola, men det är värt det den dagen du har tagit studenten och kommit in på högskolan du vill gå. Då är det jävligt värt det. Inga bråk eller töntiga gräl borde egentligen få komma ivägen. För det är faktiskt grunden man bygger på. Grunden till sitt framtida liv. Och slarvar man nu så kommer man måsta reparera det på något sätt, och om detta inte går då kommer man få leva med det. Och varför ska man acceptera något annat än det bästa man kan få?


Nu ska jag se Mean Girls

hejs, <3 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards