Alla inlägg den 11 september 2008

Av Emma - 11 september 2008 22:10

Inte bra... 


Jag känner mej jävligt låg ska jag berätta för er som läser. JÄVLIGT! låg. Och inte är det kul inte. Huvudvärk. Alltså, nu börjas det igen. Jag känner mej dum, jag är deppad. Men över vad? Inget. bara allmännt. *suck*  Inga impulser till att göra nåt dumt i alla fall. En positiv sak. Men annars är det mesta svart just nu. 

Fuck. Jag har ALLT! verkligen allt, så varför blir det så här? Jag kan inte hantera dom här känslorna. Jag vet inte vart jag ska stoppa undan dem. Eller jag kanske ska lägga fram dem? Jag vet inte!  Jag vill bara gömma mej under min lila mysfilt och aldrig komma fram. Men jag måste upp imorrn, fan att det inte är helg. Då hade jag kunnat sovit bort det här, men sån tur ska man inte ha. 


Äh! fan det blir inte ättre av att jag skriver ner mina problem på bloggen.


xoxo, hörs  

Av Emma - 11 september 2008 16:06

Än en gång börjar skolan ta på krafterna... Just nu har jag tre prov att plugga till och jag skulle ha gjort lite svenska, Men jag orkar fan inte. Proven är i så tråkiga ämnen, Teknik, Tyska och Fysik, Usch. Men alltså. Alla säger ju att nian skulle vara så hemsk och så, men jag vet inte jag. Inte är det svårare än åttan och det är nästan så att vi har mindre läxor och prov, Men det kan ju vara för att det är början av terminen... Jag vet inte. Ett tråkigt besked fick vi dock idag, vår vsenskalärare har väldigt höga krav på oss. Om vi har ett svagt VG så sätter hon G, bara för att hon inte vill sänka till slutbetyget... Det kändes faktiskt inte bra om jag ska vara ärlig... Men men, nu ska jag plugga, som den nörd jag är


ha det <3  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards