Alla inlägg den 19 september 2008

Av Emma - 19 september 2008 22:28

hahahahahaaa jag garvar!


Vi köpte den nya "ben and Jerrys" glassen idag när vi var på ica. Haha, vet ni vad det stod på den...

Det stod nåt i stil med: I stället för att spendera halva tiden åt den ena glassen och halva tiden åt den andra glassen så kan du nu spendera all tid till en glass. Haha, så typiskt Amerikanskt. För att de ska slippa köpa två olika glassar och blanda dem själva, så tillverkar glassföretaget denna glass. Alltså en blandning av två tidigare sorter ;) Och jag kan inte annat än skratta. Jag måste dock tillägga att glassen var jävligt god, men i alla fall...


<3

Av Emma - 19 september 2008 18:22

Även fast jag spenderat hela dagen hemma så har jag inte kunnat låta bli att irritera mej på några människor, heh. Jag tänker inte säga namn, för då skulle hela det här inlägget bli väldigt elakt! Men så mycket kan jag säga att jag är så jävla less på personen i fråga nu så oj oj oj! Och jag har varit less på honom/henne JÄVLIGT länge nu, men det går bara inte över... Hmm. Jag kanske skulle prova lobotomi? Då kanske jag skulle kunna sluta irritera mej på onödigt störiga människor.


I alla fall så skulle ni ha sett mina ponnyer i hagen idag <3. Jackie som är plutteliten jagade bort Blomman från hennes hö-hög! haha dom var så söta,  Och Blomman har inte så ont i benen längre! Hon fick ju som sagt var nya skor idag! Och nu galopperar och travar hon i hagen! ;D Jag är så glad


Nä, vänner... Nu ska jag läsa bloggar och spela spel.


Jag saknar mina vänner by the way. Jag har inte sett nån av er sen i onsdags :/ Men jag hoppas att vi alla är friska på måndag igen (:


xoxo, <3 <3

Av Emma - 19 september 2008 13:47

Jag känner mej ensam :(

Mina vänner är på skolan och har idrott så de kan inte vara sociala med mej. Och min familj är på jobbet/skolan så de kan inte heller vara sociala med mej :( 

Så jag känner mej jävligt ensam... Och kall, och trött, och uttråkad.

Och jag vet inte vad jag ska göra, jag är hungrig, men mår illa. Och jag vill baka, men jag kan inte bestämma mej för vad jag ska baka ;/

men det första jag ska göra blir endå att koka pasta. För det är ganska neutralt att äta när man mår illa...


OOOOHHH! vet ni vad! Jag pratade men Julia idag, fuck vad det var länge sen man hörde från henne. Men det är alltid trevligt att prata men en vän.  Och nä, nu måste jag gå och koka mat. Annars svimmar jag.



hejs <3


Av Emma - 19 september 2008 12:13

finally, vi har en hovslagare som faktiskt kommer när han har sagt att han ska komma. Men Blomman var ju så lagomt dampig. Hon drog sönder en av kedjorna hon satt fast i Och var allmänt störig, Jag vet inte vad som har hänt med henne. Men det kanske kan vara att hon är ovan. Hon har ju inte blivit skodd på månader nu ;S. Anyway... Jag upptäckte en sak idag. Hästar med vita hovar. Det vita ser ut som vit choklad. Asså, verkligen! Det ser galet ut :P Nu har i alla fall Blomman, Black Jack och Gullan nya skor, så nu är det bara att rida ;P Jackie var ju nyskodd när hon kom, så hon behövde inte skos nu.


Jaha, jag har tråkigt, så nu ska jag ring Julia :)


xoxo <3

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards