Alla inlägg den 5 september 2008

Av Emma - 5 september 2008 17:47

Det glömde jag att skriva,


Vi ska åka och hämta ponnyn på tisdag :D Jag och Mamma ska åka upp till Vännäs och hämta den, wiie. Så jag slipper skolan xD


NU ska jag se Casanova, och sen har jag slut på filmer, så filmförslag skulle vara snällt :P


xoxo

Av Emma - 5 september 2008 17:25

Okej, nu måste jag bara skriva av mej...


Alltså, Jag, Hannah och Andrea har bråkat, visst det var töntigt, men jag tog illa upp. Jag blev ledsen (det blev väl ni andra också) och det var jobbigt, Men nu, nu är det över. Från början tänkte jag bara på hur elak jag tyckte att Andrea var, men nu har jag släppt det. Jag tänker inte på henne mer, jag älskar henne fortfarande, men jag vill vila från henne.

Sorgligt? Kanske.  

Behövligt? Mycket troligt

Jag vet fortfarande inte om jag kommer kunna umgås med henne på samma sätt, men troligen inte. Hon har gått från att (i mina ögon) vara en underbar färgstark människa till att vara en del av den grå massan. Och jag vet inte om hon nånsin kommer att få tillbaka sin färg.


Hmm, nu ska jag g ut och ställa in min moppe i garaget, sen ska jag kolla på¨"Casanova"


Hejs <3  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards