Alla inlägg den 25 september 2008

Av Emma - 25 september 2008 18:53

Åh! Jag saknar att rida Blomman. Jag saknar att hoppa med henne, jag saknar att rida dressyr på henne. Jag saknar att galoppera över ängar med henne. Jag saknar Allt med henne. Jackie kommer aldrig kunna ersätta henne. Och nu har hon ont i benen igen. Men det är väl som vanligt. Hon har ont. Blir mycket bättre och blir dålig igen. Hon blir nästan bra och blir dålig igen.  Det är så typiskt min otur! Jag önskar att båda mina ponnyer kun de vara ohalta och fina. ): 


Nu ska jag spela spel.


Av Emma - 25 september 2008 17:47

Åh vad den filmen är bra! Man blir så glad av den. Varje gång. Och Heath Ledger kan man inte annat än älska. Jag har sett den och Juno idag, kände mej lite smått deppig så jag startade film (:

Det hjälpte! Och nu funderar jag över ett bra ämne att skriva om, jag känner riktigt hur det kliar i mina fingrar, så jag kanske skulle fortsätta på min novell som jag har påbörjat. Eller så skriver jag ett långt inlägg om ingenting...

 Det får bli två isåna fall, jag måste äta nåt.


hejs <3

Av Emma - 25 september 2008 15:25

Gud, Jag önskar att de kunde göra en re-union och göra EN turné till. Jag skulle ge nästan vad som helst för att få se dem live! Nästan vad som helst

Och bara därför ska jag lägga in en video med just Blink,  

Story of a lonely guy. 

Av Emma - 25 september 2008 14:48

Jag måste prata med mina lärare.


Anyway, förkyld idag så jag fick inte vara med på idrotten för mamma, så istället fick jag "mäta vid kulstötningen" Eller hur. Jag mätte inte. Jag stod där. Slöseri med tid... Ja! Jag klantade mej på mitt No-prov, men det är helt okej.


Och jag måste bara få skriva ur mej en sak:

Snälla nån!

Är det någon människa som egentligen ska behöva ha så höga krav på sej själv att han/hon börjar gråta om det gått "dåligt"? (bara fått VG på ett prov)  Då är det något som är lite fel! Inte är det normalt. Tänk då alla som verkligen kämpar för att få det där VG:t, det är faktiskt orättvist att säga att det var så dåligt då. VG är ett bra betyg. Inte ett man ska gråta över.

Aja, nu ska jag kolla på film. Stuck heter den tror jag. Bella sa åt mej att ladda hem den. Så vi får se vad det är för nåt.


hejs <3

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards