Alla inlägg den 20 september 2008

Av Emma - 20 september 2008 20:44

Nä fyfan!

Jag känner mej som en sophög, bara trasiga eller ickefungerande delar,

Min hals - har för närvarande ingen röst

Mina axlar - vägrar göra so jag säger, det gör för ont

Min nacke - dödar mej sakta men säkert

Mitt huvud - känns som om det ska sprängas

Min mage -  hotar med att spy upp sig själv

Plus en massa småskavanker.

Men men, inget man kan göra, hoppas bara att det hinner gå över tills måndag. Vill till skolan och vara med <3 och så vill jag rida på kvällenoch det lär jag knappast få göra om jag mår så här. Det är en sak att rida hemma, men inte träna..


ååh, nu ska jag gå och kolla på teve.


xoxo <3

Av Emma - 20 september 2008 15:09

Jaha friends, Det märks att jag har tråkigt. Det kommer blogginlägg som aldrig förr. Anyway, imorrn ska jag på hopptävligar :D. ska dock inte tävla själv, utan jag ska kolla på Amanda när hon tävlar Janco också ska jag jobba (Y). Jag ska faktiskt vara veterinär-assistent! Den ni!

Tävligarna är ute på Näset, 0.90 m, 1.00 m, 1.10 m, 1.20 m tror jag att klasserna ligger på. Men jag är inte säker.

Jag gillar faktiskt att vara på hopptävligar och "jobba". Jag vet egentligen inte varför... Men det är nåt med att vara uppi hästar och hästfolk som gör mej lugn. Vare sej jag rider själv, tävlar, jobbar som någons hästskötare eller bara social-är. Det är avkopplande helt enkelt. Att bara vara där, antingen träna själv eller sitta och kolla på någon annan som tränar (:

HÄRLIGT! är ordet


Nä, nu lessnade jag på att skriva för ett tag. Så jag ska spela spel x'D


xoxo, <3

Av Emma - 20 september 2008 14:05

ååååh, jag gråter!

Finding Neverland, asså nej vad den är sorglig! Jag såg den nu för ett tag sedan och hjälp vad jag gråter. Fortfarande. Den är ju så fin. Han och hon och hon dör och barnen och naw.


Men nä, nu ska jag rycka upp mej här. Usch, inte kan jag sitta här som värsta lonern och gråta. Heh, jag har spenderat far to many days like that! Nu ska jag skriva lite, om vad har jag inte bestämt än och sen ska jag kanske leta reda på ett kakrecept och baka...


xoxo <3


Av Emma - 20 september 2008 12:57

Red en sväng på min otroligt söta lilla d-ponny i förmiddags. Väldigt mysigt. Stora ängar, pigg ponny, fint väder, lagomt med kläder. Ja ni fattar! ;) Allt gick bra och hon var snäll, men sen när jag kom hem, skulle ställa in henne i hagen och ta ut Blomman därifrån så även hon skulle få sträcka på benen. Då jävlar.

Black Jack kom gnäggande i galopp mot mej och Jackie. Wtf, tänkte jag och hann precis rädda mej ut ur hagen innan han kom dundrande. Och då ser jag: Jackie är brunstig, hon går runt och småkissar hela tiden -.-' Och eftersom Black jack inte riktigt vill acceptera att han inte längre är en hingst, ja då kan nu själva räkna ut resten.

I alla fall så vägrade Blomman komma. Hon galopperade iväg. Både positivt och negativt.

- Hon har blivit asocial sen Jackie kom, jag tror hon deppar

+ hon har troligen inte ont i fötterna eftersom hon både galopperar och travar glatt.


vi hörs, <3

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards