Alla inlägg den 1 september 2008

Av Emma - 1 september 2008 20:54

Ja, Maggan kollade på filmen, och sedan bestämde hon sig.


Vi "får" inte köpa den vita, men den fuxiga var dyr, men fin. Så nu ska mamma ring upp och prata, jag vet inte säkert vad hon ska säga bara, men jag hoppas verkligen att det blir den här, Söta ponnyn ;)


Nu ska jag sova xoxo

Av Emma - 1 september 2008 17:01

Hehe, Jag har laddat hem lite ny musik. Babyshambles, pet Dorthy's band. Dom är faktiskt bra, men han är väl inte den bästa förebilden om man säger så. Fast Heath Ledger dog ju av en överdos, och han är endå respekterad... 


Konstigt det där tycker jag. Att två människor kan göra samma sak, men få olika behandlingar p.g.a vem de är och vad de har gjort innan. Men men, nu ska jag försöka leta reda på en ny bra blogg att läsa, sen blir det

destination:  Matfors and Ridningen =) 


xoxo 

Av Emma - 1 september 2008 15:10

AAAAHHH! det glömde jag skriva! 


imorrn kommer nya one tree hill, den enda serien som jag nånsin lyckats följa. Men men vill ni läsa om serier så är inte min blogg den rätta men läs Hannahs blogg, den handlar bara om serier! 


wiie! Jag är GLAD nu!


xoxo  

Av Emma - 1 september 2008 15:02

alltså, ett långt uppehåll, men nu är jag back on track. I full styrka, hehe. 

Ja, jag är förkyld, för alla er som vill veta, jävligt förkyld, men jag får skylla mej själv, är man så dum att man åker moppe från kovland till njurunda klockan 8 på morgonen då får man faktiskt göra det. Heh, vi fick i "läxa" förra veckan att vi skulle ladda hem fysikboken som ljudbok (i know, min skola är wierd) och det har jag nu gjort, men jag orkar fan inte lyssna, kärringen har världens tråkigaste röst. Jag får läsa igenom det imorrn på morgonen.  Fast det kan bli knepigt, jag vet inte när vi börjar... 


haha, förra veckan började vi ju med tyska då. Och jag och Bella gjorde ett sånt jävla bra intryck på Ester (på riktigt asså) men idag, fan asså, vi hade diagnos, man skulle kolla hur mycket man kom ihåg från åttan... Gick som tur är inte in i betygen för så hade jag kunnat säga hejdå till ett godkänt på en gång. Jag kunde kanske en FEMTEDEL av alla frågor. DET mina vänner var pinsamt.


Ikväll ska jag till Näset och rida Luckie. Jag ska också visa Maggan videorna på ponnysarna vi har varit och provridit. Mer om det en annan gång.


ha det bra kära vänner, xoxo  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards