Alla inlägg den 2 september 2008

Av Emma - 2 september 2008 23:11

OMG. 


Är, eller var, han snyggaste skådespelaren eller vad? Ååååh, man svimmar ju nästan...


btw, jag satt och kikade runt lite förut och jag hittade en "batman blogg"! Det enda killen skrev om var Batman, de enda bilderna han hade var på Batman (och de andra karaktärerna) Alltså, fatta var fränt att vara så intresserade av något, att brinna för det så mycket att man kan skriva en blogg om endast Batman. Och han skrev ju inte lite heller. Och han hade bloggat på den bloggen i kanske lite mer än ett år! :o Jag blir alldeles chockad av sånt här. Cool blogg i vilket fall!


Nu ska jag sova, info om Ponnyn kommer imorrn

xoxo (:  

Av Emma - 2 september 2008 19:20

OMG kan det bli  bättre, 


Lucas valde rätt och Dan får vad han förtjänar! Fast det förstås, Jävla Nanny Carrie, henne skulle jag bara vilja strypa! Men oj vad glad jag är just nu, jag är one tree hill hög!


hehe har ni inte sett än så synd för er, ni har missat nåt,


xoxo 

Av Emma - 2 september 2008 18:05

wiie vilket bra band!


Johan och jag diskuterade lite musik en snabbis igår, han tyckte att jag skulle lyssna på Three Days Grace, fine tänkte jag. Johan brukar tipsa om bra musik och fuck! Dom är skitbra! Jag är kär. Heh, anyway, idag var jag och Bella och Hannah på "stan" skulle kunna skriva "på barista" det skulle vara mer sant, men det låter så puckat. Vi myste där i säkert 3 timmar, Nice måste jag då säga, Sen så är jag lite nervös, jag har inte hört från mamma än :O hon skulle ringa på ponnyn idag :) Jag hoppar really att det kan bli den (: jag är kär i den med.

 Men jag blir trött, och ledsen. Ska inte gå in på detaljer,


Nu ska jag lyssna klart på min nya kärlesskkiva med Three Days Grace, sen ska jag kolla på NYA One tree hill. Jag vill verkligen veta vem det var Lucas ringde... hoppas på Peyton,


ha det xoxo

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards