Alla inlägg den 22 september 2008

Av Emma - 22 september 2008 22:16

Hela mitt liv kretsar kring Näset, i alla fall om man kollar min blogg. Men så är faktiskt inte fallet. 


Ridningen var inte helt lyckad. Kände mej dålig. Ponnyn bara rusade och jag hade noll tålamod. Vet inte varför. Efter moppefärden hem så duschade jag, åt och sen fick jag massage av pappa! härligt! Så nu känns hela ryggen bättre.

Halsen däremot ;S, ska vi inte prata om. För jag måste på skolan H E L A veckan! Prov, Skoljogg, Orientering, Tyska... Så vad gör man?

Men nu ks jag kolla igenom bild dagböcker och sen bli det off to bed ;)

hejs <3 

Av Emma - 22 september 2008 16:00

Jour, vad ska man säga, Hah, kanske skulle kunna räcka, NJA. Inte precis. 

I varje fall ska jag tala om att DET SÖG! sug sug sug sug! Men jag överlevde, som den survivor jag är :D Hannah är sjuk så jag och Bella raggade lite, gick sämst, ingen ville ha jour med oss :( så då raggade Bengt lite. Spinnis nappade. Så jag Bella och Spinnis (som faktskt är snäll) har haft jour all day long. Boring I know.

Well, nu är jag hemma och vilar i ca 20 min innan jag tar min moppe och susar iväg till Näset. Vi har hästbyte idag, jag hoppas på Bobby eller Ruby.


Haha, min iPod måste nog vara den smartaste elektoniska apparaten ever. Eller så är det bara fel på den... Den sorterar "Billy Talent" före "Babyshambles".. 


Ja vänner, ni kommer få höra mer från mej senare, när jag är hemma från ridingen. Men så länge kan ni ju roa er med att läsa en annan blogg kanske (: hejs <3 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards