Alla inlägg den 18 september 2008

Av Emma - 18 september 2008 20:31

Efter nästan en halvtimmes funderande har jag kommit fram till att jag stannar hemma från skolan imorrn, jag vill inte riskera att bli riktigt sjuk. Så jag stannar hemma och dricker te och gör allt för att bli frisk. kolla på film ska jag också göra, Så vi hörs väl nåt, eftersom jag inte kommer vara på skolan kommer det komma fler inlägg än vanligt (:


xoxo, vänner <3

Av Emma - 18 september 2008 20:00

Jag hatar det här, samtidigt som jag är sjuk och vet att jag borde vara hemma och bli frisk så vill jag till skolan och få alla prov och läxförhör överstökade... För jag vet att om jag inte går imorrn så kommer jag göra alla prov på måndag och då kommer jag måsta plugga hela helgen, Men å andra sidan går jag imorrn så finns det ingen chans att jag blir frisk tills på måndag, och jag vill inte vara borta mer än nödvändingt...



Av Emma - 18 september 2008 11:07

Jag sitter hemma i Mammas hus och känner mej som en klump döda kroppsdelar, Huvudvärk som bankar, ett fucked up öga som är svullet, det andra ögat som bara rinner, fryser gör jag också. Och jag väntar på att Hannah ska svara på mina sms..


Igår var jag ju ut till Matfors och tränade för Maggan. Jackie skötte sej väl okej. Hon är jättekrånglig att lasta bara, och jag behöver en martingal på henne. Annars så gick det helt okej.


Och om det är någon som läser som har ett tips på en bra blogg så skulle jag gärna vilja ha det. Jag känner mej lite lagomt uttråkad...


xoxo.

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards