Alla inlägg den 3 september 2008

Av Emma - 3 september 2008 22:22

Vad var det för mening med att vara ärlig egentligen. Det var min jävla idé. Anyway, jag måste bara säga hur mycket alla självmordsbloggar går mej på nerverna. Varför skriva saker som "jag ska skära mej på fredag, då hinner det läka ihop tills skolan" eller "Jag måste ta livet av mej nu! Jag gör det imorrn" nästa inlägg: Jag är för feg. bla bla bla... Ingen vill läsa om sånt. Och vill mand et kan man låna/köpa vingklippt ängel av Berny Pålsson. Hon kan i alla fall skriva på ett bra sätt. Till skillnade från en massa DÅLIGA bloggar jag har läst på sistone. Alla har de handlat om hur personen som skriver den mår dåligt och skär sej eller nåt för att det ska bli bättre. Och de tycker alltid jättesynd om sej själva. Men VA FAN! ryck upp er! Skaffa ett liv! Gå till en läkare/ungdomsmottagning. Berätta för era vänner. Gör något åt situationen istället för att skriva meningslösa inlägg om hur, van och när ni ska skära er eller begå självmord.

INGEN VILL VETA!!!!


nu ska jag sova...


xoxo


make a wish, it´s 22.22

Av Emma - 3 september 2008 19:19

Asså, två saker har jag att säga, en dålig och en bra, jag börjar med den tråkiga:

Idag när jag och Elvira var ute och red hörde vi hur det typ small i laggårn, tänkte inte mer på det, men sen när vi kom hem så går vi in i foderladan och då säger mamma att en kossa har dött. VA? jag fattar inget och då så berättar hon att den har varit sjuk ett tag och inte ätit riktigt på flera dagar och nu så bara föll den ihop död när mamma gav den medecin...

Så nu håller de på med projekt: flytta den döda kossan ut ur lagården.


Den roliga är att vi har köpt ponnyn! Vi har köpt henne! Så om hon går igenom veterinär besiktningen så är hon MIN! minminmin! Wiie! Jag är så glad! Heh, MEN vi ska springa statoil imorrn om det är dåligt väder. Fast inget kan knuffa ner mej från min topp just nu! Ingen eller inget!!! ¨


nu ska jag göra annat, xoxo

Av Emma - 3 september 2008 15:23

nä vänner, det gick inte att genomföra, youtube dampar, så jag får väl helt enkelt skriva ner dem då:


The Sacrament - HIM

Play Dead - HIM

Pain - Three Days Grace

Lost in Hollywood - System of a Down

Animal I have become - Three Days Grace

Gone Forever - Three Days Grace

Happiness LTD - Hot Hot Heat

Lovesong - The Cure

Disarm - Smashing Pumpkins

Hate - Plain White T's

Let it die - Three Days Grace

Av Emma - 3 september 2008 15:19

heh, jag har tråkigt, så jag ska lägga upp några videosar som spelas mycket på min iPod just nu, enjoy,

xoxo

Av Emma - 3 september 2008 14:51

I still don't know anything about wheter we´re gonna buy her or not,


Jahapp, kära vänner och alla andra. Idag förvånades jag av mig själv, jag fick jättebra (om man jämför med alla abdra) resultat på min tyska diagnos, 243 points! Wiie, anyway, jag blev förvånad, men glad. Huvudvärken vann dock över glädjen och Det i kombination med Esters sömnpillereffekt gjorde att jag och resten av tyskaklassen somnade (nästan) när vi skulle gå igenom.

Jag är så less på vår skola just nu, och på min klass och på den störigaste människan på jorden, som jag dock inte vill nämna vid namn, men hon går i den gula korridoren på nivrenaskolan och hennes initialer är stny. Eller ja, det finns några andra som skulle kunna tävla med henne om titeln "störigaste unge", men jag vill inte dissa hela nivrena.


Jag kommer snart, väldigt snart att bli väligt förkyld, vilket jag 50 % jublar över och 50% gråter i protest över. Jag vill inte gå till skolan, men jag orkar inte jobba ikapp efter att ha varit borta... :/


aja, nu ska jag kolla på film, You'll hear from me later


xoxo

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards