Alla inlägg den 29 november 2008

Av Emma - 29 november 2008 23:12

Jag skulle verkligen behöva städa mitt rum...

   Jag menar verkligen, VERKLIGEN! Men jag orkar seriöst inte.

      Varje gång   jag försöker så hittar  jag något

         som får mig att antingen deppa ihop eller

*           bli på dåligt humör. Det är så frustrerande!

         Men men. I morgon ska vi, hör och häpna, göra julgodis!

      Chocken är total, I know, men det är sant!

   Jag och Ellinor, kanske Dao och de,

vi får se om de kan sträcka sig så långt som till

   att göra svenskt julgodis. Man vet ju faktiskt aldrig.

      Men hoppet har inte dött ut än.

         Det kommer väl göra det någon gång

*           i morgon eftermiddag.

         Men tills dess är jag glad.

      Och i morgon ska jag kanske på julskyltning.

   Jag måste bara hitta någon att gå med.

För är det ingen som vill gå med mig så tänker jag inte gå.

   Jag känner mig så patetisk då.

      Ensam på julskyltningen liksom.

*        Vad är det för ett liv!?

      Nä, nu kära läsare får ni sova så gott

   och så hörs vi i morgon!

PussochkramfrånEmma<3 


Av Emma - 29 november 2008 17:41

Idag är det sista lördagen i November. Ganska sorgligt, tiden går så fort. Det känns som om det var igår vi bestämde oss för att åka till Pier Pressure. Det känns också som igår när jag och Blomman var igång och tränade, men samtidigt så känns det som en miljon år sedan allt detta hände. En miljon år sedan jag började på Nivrena, två miljoner år sedan vi köpte våra ponnyer,  en evighet sedan farfar dog och en miljard år sedan det bara var jag pappa och Ellinor i vårt hus... 

   Idag vaknade jag i Hannahs hus, i hennes extra säng. En aning förvånad först, funderade på vart jag var. Men sen föll bitarna på plats och jag kom ihåg var jag var. Hungriga klev vi upp och gick ner till köket där väntade oss, ingen frukost. Den var slut! Så Hannahs mamma började göra pannkakor, men jag hann inte stanna och äta av dem pappa kom och hämtade mig. Jag var tvungen att pka hem för han kunde inte ta med sig mina bläa jeans när han åkte så jag var tvungen att åka hem och ta dem själv. Grr- Sen for vi och Bowlade. Jag vann! Och nu sitter jag och Ellinor här, vi ska kolla på Prison Break. 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards