Alla inlägg den 2 november 2008

Av Emma - 2 november 2008 21:06

Åh, _Jag har ett erkännande på G...

Jag har börjat kolla på Prison Break igen.

Jag såg en bit av ett avsnitt på teven häromdagen och jag bara kände hur mycket jag saknade det programmet. Så nu är jag fast... Igen... Jag började om på sesong 1 så att jag inte skulle missa något. Och så får vi se då hur länge jag orkar den här gången. Förra gången orkade jag tills tredje sesongen. Sen blev det konstigt. Men jag tror det var på grund av att jag missat några avsnitt i början som jag nu sett. Så...

Japp kära läsare, skratta om ni vill. Efter allt jag sagt om serie-junkies... Man kan inte annat än skratta. Jaja, nu ska jag fortsätta glo...

xoxo, Emma  

Av Emma - 2 november 2008 13:40

Som alla andra sista dagar innan lovet tar slut, så sov jag alldeles för länge. Det gör jag  jämt. Och det bidrar till ångesten som trappas upp när man ska gå och lägga sej senare på kvällen. Ånej, jag kan inte sova. Fan jag kan inte sova . Vad är det för fel på mej, jag kan inte sova... Det blir som en ond cirkel. Lördagkväll tänker du: Mne hallå det är ju lördag, då kan jag ju vara uppe länge. Söndag kväll när du ska sova: Fan att jag inte gick och la mej tidigare. Men men, jag har i alla fall en skolfri vecka till. Min klass går på prao nu vecka 45. Så jag ska väl egentligen inte klaga... 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards