Alla inlägg den 6 november 2008

Av Emma - 6 november 2008 22:11

wiL Francis' soloproject. Vi får se hur det låter, fick nyss hem det. 

Första låten har börjat och det låter inte alls som han. Eller rösten är den samma, men Aiden är mycket bättre, musiken var ju minst sagt speciell... Andra låtens intro däremot, mycket mindre konstigt, men nu orkar jag inte lyssna längre. Sängen lockar (:


godnatt, måste bara tilläga.

Det låter som The Killers med wiL Francis' röst  

Av Emma - 6 november 2008 20:54

Om ni är ett Fan av Johan Palm så varnar jag nu er för att läsa följande. Det skulle kunna uppfattas som en diss... 


Here we go...

En sak jag har suttit och stör mig på ända sedan jag såg Idol första gången i år är Johan Palm. Alltså. Killen ser ut som en tjej, eller nä, mer som en blond Bill Kaulitz. Och han kan inte sjunga annat än svenska låtar. För varje engelsk låt han ger sig på förstör han bara. Se bara på när han gjorde "Viva la vida" som ursprungligen är en superbra låt gjord av Coldplay. Då gick allt käpprätt åt helvete! Falskt och jävligt. Dessutom står han som en kossa på scenen, kobent alltså. Visst det är inget fel på att vara kobent, men han är inte det när han inte står på scen, men vad vet jag!? Han kanske bara är nervös så att han håller på att kissa på sig... I have no cluie.  Men jag ska faktiskt skriva en bra sak i alla fall. Jag tror det var förra veckan det var schlager-tema. Vilken vecka det än var så sjöng Johan Palm en låt av Magnus Uggla, "Johhny the Rocker" Och den gjorde han faktiskt bra. Så min uppmaning till Johan Palm är: Att om du läser detta. Snälla! Förstör inte fler underbara låtar. Håll dig till svenska klassiker.

Allt från mig.

xoxo  

Av Emma - 6 november 2008 18:50

Inledde så jävla bra! Hon hoppade kanonfint och även på oxrar! Men sen slutade samarbetet fungera. Hon vägrade och vägrade och vägrade. Jag blev argare och argare och argare, men till ingen nytta. Vill hon inte så hoppar hon inte. That's it. Och blir hon dessutom trött så blir det ännu mer problem. Men jag får väl helt enkelt bygga kondition och styrka och bara kämpa på helt enkelt. Hon har ju trots allt inte hoppat på ett tag. Men jag blir fortfarande irriterad. 

Hon är I alla fall väldigt söt! Så jag får väl jobba vidare, Maggan säger åt mej varje träning att vad jag än  gör får jag inte sluta hoppa! Så jag fortsätter för jag vill lyckas!

Jag vill få henne att hoppa! Starta i tävlingar! Göra allt jag och Blomman gjorde!


Nu ska jag återgå till Prison Break (:  

Av Emma - 6 november 2008 16:53

Ja, då har hysterin börjat på riktigt... 

Vad ska man välja!? Vad är det bästa!? Hur ska jag kunna veta det?

Vi har besökt några Friskolor idag. Och vissa var ju bättre än andra om jag säger så. Själv kände jag att Natur på Skvadern är det ultimata. Det känns trevligt där när man kommer in. Alla var trevliga och de verkade ha en bra inställning till själva pluggandet där. Och vill jag komma in där så måste jag plugga innan. Intagningspoängen ifjol var 270. Men det kommer gå!

Det andra gymnasiet jag gillade var Thoren Business School. Fast det känndes snobbigt. Men de verkade ha bra utbildningar. Så just nu ligger mina val Skvadern - Thorens. Men vi får se hur det blir när "the day" kommer. Vem vet jag kanske har ändrat mej totalt och väljer att gå Florist på John Bauer... 


Och medan jag fortfarande kommer ihåg det ska jag skriva ut lite aggresion på bloggen!


Det finns en person. Vi kallar honom/henne för "Den"

Den förföljer mig och mina vänner. Den hänger alltid där och stör. Följer efter och skrattar när man säger något, Men säger aldrig något själv. Den är också väldigt irriterande eftersom jag VET att den bara är med oss eftersom att den inte har någon annan att vara med. För vi brukade vara med varandra frut men den Dissade oss för att vi inte var tillräckligt coola... Och nu duger vi tydligen eftersom att de coola inte vill vara med den. Jävligt störig människa.


Japp nu kära läsare ska jag kolla på Prison Break


xoxo <3  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards