Alla inlägg den 7 november 2008

Av Emma - 7 november 2008 11:36

Jag är på prao. Jag vet inte hur jag ska beskriva praoen. Den har inte varit underhållande. Jag skulle inte välja att jobba här. Men om jag fick välja mellan det här eller t.ex undersköterska, lågstadielärare, mattant, vererinär och ridlärare, skulle det definitivt bli det här. Det är inte fysiskt eller psykiskt ansträngande. Lite drygt nu bara eftersom jag inte har något att göra och ingen svarar på mina sms. Men vad gör man inte för att få sitt praointyg... Jag skulle ju egentligen kunna sätta mig och skriva på SO:n, det var en bra idé, jag ska börja nu innan lunch. (: Och sen så slutar jag ju klockan 13.00 idag. Solero ska till veterinären. Och jag ska följa med så jag har ungefär 40 minuter på mig att börja, Det måste jag hinna på om jag börjar nu..


Så ha det bra, kommer troligen inte skriva förrän på söndag. Bella ska följa med mig hem till mamma. Hannah skulle också ha kommit men stackarn ha gått och blive sjuk.


xoxo, Emma

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards