Alla inlägg den 28 november 2008

Av Emma - 28 november 2008 15:36

Hannah heter jag och emma älskar mig!

hon behöver mig! och de är trevligt :)

Och jag gillar inte riktigt andrea... men så kan det gå... men ja tro inte hon gillar mig heller... men det var ganska synd att hon aldrig visade vem hon var för oss för det är möjligt att jag kunde ha gillat den personen... men nu ser jag bara henne som en ljugandes jävla backstabber! så kan det gå när man inte är sig själv... men inget illa menat åt hennes nya själv...  hon är säkert en jävligt trevlig människa. (men hon får gärna sluta ge mig "Evil-eyes")

visst hatar du mig nu?

men vet du... jag är lite bitter på dig med! för jag trodde jag kände dig och jag trodde vi kunde vara vänner länge så de är lite frustrerande att veta att ja inte ha känt dig... men vem ha tappat på de!? inte jag iallafall ;)

Hejdå!

XOXO ;)

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards