Alla inlägg den 15 november 2008

Av Emma - 15 november 2008 00:04

Varför blonderar människor håret? Det är fan inte snyggt. Det blir i nästan alla fall gult, och hur snyggt är det? Japp till ämnet. Hemliga bloggar. Hihi, jag är nog den världsledande bloggfinnaren. Andrea's alla hemliga bloggar, tss, det var detabsolut roligaste sysselsättningen just då. Leta reda på den nya. Fast det uppenbara mönstret gjorde att de var omöjliga att missa, allihopa. Och varför skapar man en "hemlig" blogg på bloggagratis.se för? Det är den absolut dåligaste integtitetsidan ever. Haah jag garvar. 


På nivrenaskolan har vi ju nobelfest, och jag tänkte bara informera om att jag har klänning, ska prova skor. Och ja. Min klänning är INTE rosa. Man vill väl inte se ut som en barbie heller :P


sov gott alla vänner och ovänner  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards