Alla inlägg den 10 november 2008

Av Emma - 10 november 2008 22:04

Jag blir lika spänd varje gång vi får omdömen. Jag vet egentligen inte varför jag reagerar som jag gör. Det är faktiskt ganska pinsamt om man tänker efter. Jag blir så på G av att få en lapp med saker folk tycker om mig att jag inte kan vara riktigt seriös.
Och sen när jag får omdömena brukar jag bli riktigt besviken. För jag vill ha långa utförliga omdömen som berättar vad jag gör bra och vad jag gör dåligt, jag vill också att det ska stå hur jag kan förbättra mig. Men det gör det aldrig.
Fast i år...
det är nog de mest detaljerade omdömena jag någonsin fått Och jag blev riktigt stolt över mig själv när jag läste dem. Tänk att jag, kan få såna bra omdömen....
Jag vet att jag har kapacitet men det chockar mig faktiskt ibland att fok skriver såna positiva saker om mig. Jag har ju så lätt för att se det negativa med mig själv.


Det blev ett avsnitt Prison Break idag. Spännande, sen så har jag skrivit klart SO-brevet och skrivit ut en sak till vårt samhällsekonomi arbete :D så nu känner jag mig mycket nöjd med dagen. Så det blir till att gå och lägga mig.


Ha det bra,

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards