Alla inlägg den 20 november 2008

Av Emma - 20 november 2008 21:16

Dissektion stod på schemat idag, grisögon för att specificera sig. Men tyvärr så tål inte jag faftalat (eller vad det nu heter), det som är inuti handskarna, så jag fick ta i ögonen med händerna. Det var inte det mysigaste om jag ska vara ärlig. Ögonsubstansen fastnade under mina naglar och äcklade sig. Det såg ut som vatten med sot i, och känndes som gelé. Men mitt öga var grumligt, och linsen var grumlig så mitt öga var troligen missbildat och felande. Johan fick det roliga ögat, det stora, älgögat. Lite avundsjuk på att inte jag fick ett "bra" öga, men man kan inte få allt här i världen.    

   Vi åt världens äckligaste pizza på skolan idag. Åh, jag trodde jag skulle spy! Så äcklig var den. Konsistensen var ungefär som jag föreställer mig att en converse-sula skulle vara om du la på lite ost och körde in i ugnen i några timmar. Smaken, den ska vi inte tala om. Allt jag tänker skriva är paprika och lök... Euhh!

   Men nu är det slutpratat om min dag, för nu ska jag återgå till VLC-media player.

Have a nice night folks. ;)  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards