Alla inlägg den 27 november 2008

Av Emma - 27 november 2008 20:54

Ibland funderar jag på hur livet skulle ha sett ut om vissa saker aldrig skett. Tänk till exempel om jag och Bella aldrig skulle ha börjat vara med Amanda, hur hade min vardag då sett ut? 

   Eller tänk om vi aldrig slutat vara med Andrea, hade det varit annorlunda. Om jag inte slutat rida på NRF, om jag aldrig börjat rida på NRF, om jag aldrig träffat Hannah, om jag aldrig bestämt mig för att sluta deppa. Om inte min farfars skitläkare gett honom fel mediciner. Om han inte dött... 

Tänk hur många små saker det är som gör dig till vad du är. Alla de små omedvetna valen du gör och allt som sker runt om dig. Detta påverkar dig.


Idag hade jag min första bild-lektion i 9an. Himla kul. Men jag förvånas bara  över att jag inte räknat med det. Gissa vad Maarit planerat till oss som samarbete mellan bilden och svenska... Vi ska skriva våra egna dikter och sen illustrera dem. Fy säger jag bara!

   Och på tal om skriva. Vi skrev Nobel-uppsatser idag. Min blev fasktist hyfsad. Den är inte det bästa jag gjort men långt ofrån det sämsta. Men men. Man kan inte alltid göra bra i från sig.

Nu kära kära läsare ska jag sova!


puss  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards