Alla inlägg den 16 november 2008

Av Emma - 16 november 2008 20:29

Hello from outer space. 

At least I wish i was there.

Gud vad trött jag är! Fast jag är inte trött på sova viset. Jag är trött på less viset. Trött, trött, trött. Jag skulle vilja ha en veckas vila från allt. Bara ta hand om mig själv och läsa böcker, kolla på film och serier. Kanske vara lite social. Rida lite. Vila helt enkelt. Men det går inte för sig. Imorrn kör vi igen fem dagar till. Sen får jag vila. Ett litet tag i alla fall.

Fast jag borde inte klaga, jag har en kul vecka framför mig. Matteprov på onsdag, dissektion på torsdag, ridning på måndag, hoppträning på onsdag. Lyslördag på lördag. Så jag borde egentligen inte klaga. Men, that's what I do for a living so get used to it.

xoxo  

Av Emma - 16 november 2008 18:50

Jag är kär! 

I William Control.

så kär!


Heehee, det har varit en trevlig helg, men jag vill inte berätta så ingående. Men trevligt har det vart.


Fast en tråkig sak har hänt också. Jag tror jag håller på att bli allergisk. För när jag klappar på Solero så börjar mina ögon rinna och klia."/ Blev lite snuvig av bellas kanin idag också. Det är inte bra det här. Tänk om jag blir allergisk., Då kommer jag inte kunna vara ho mamma mer. Och det blir kämpigt med hästarna. Jobbigt öde. Men nu ska jag inte deppa över nåt som aldrig hänt.  


Ska kolla på Prison break, lyssna på William control och se på dexter!


xo kära läsare  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards