Alla inlägg den 26 november 2008

Av Emma - 26 november 2008 18:22

Sad face!
Min iPod min precious, älskade iPod! Jag kan inte lyssna på den längre! :(  Hörlurarna är trasiga! De sprakar och låter skitdåligt! Så nu är jag lite halvdeppad över iPoden.

   Men egentligen så är jag glad! Jag fick MVG på mitt tyskaprov idag och matten kändes bra! Så jag är inte såå ledsen. Bara lite. dessutom hade Ellinor gjort god mat! <3 Och min ponny skötte sig finfint när jag var ute och red sen.

   Men nu ska jag gå mina systrar blev lite sura nu. De ville ha datorn och spela spel. Men tyvärr. I need it! (:

tjing

Av Emma - 26 november 2008 08:48

Hellue (:

Skolan har nyss börjat och vi sitter allihopa i ett litet grupprum. Bella jobbar på med vår hemsida. Och hon fyller faktiskt år idag :D Grattis till Henne!


Igår försökte jag vara seriös och plugga, men det sket sig. Jag halkade in  på serier. Prison Break och Dexter. Men jag trodde jag skulle slänga ut datorn va dåligt det var. Båda två! Usch! Men endå satt jag där och kollade. "/


I vilket fall så har jag  kommit på den bästa julklappen ever till både min mormor, min pappa och till min lillasyster. Nu ska jag bara få tid att i lugn och ro införskaffa dem.


Nu blev det en massa osammanhängande meningar och stycken. Men min svenskalärare ska inte läsa det här så det gör inget!


Ha det bra tills vi ses igen (:   


Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards