Alla inlägg den 17 november 2008

Av Emma - 17 november 2008 21:05

Maggans hund som heter Dexter anföll mig idag, hjälp vad rädd jag blev, Fast han anfaller en på det snälla viset. Med hundpussar (som visserligen är äckliga, men inte farliga). 

Och klantig som jag är hade jag glömt mina ridkläder hon mamma. Så jag fick låna av Maggan, Det var snällt, puss på henne, men jag har så små fötter. Hihi vad kul det måste ha sett ut. Jag har 35:or och skorna jag lånade var storlek 41, Hehehe, snyggt.


Wiie nu ska jag avnjuta denna glädjekväll. Och toppa med lite serier. Ha det bra ärade läsare..


xoxo 

Av Emma - 17 november 2008 15:45

Ja vad tror ni!? Skulle det fungera att tillverka en voodo-docka och sticka in nålar medan man utför suspekta ritualer! Det skulle nästan vara värt att prova. Tänk er den ultimata hämden. Sticka in en voodoonål i ögat och befalla den att skapa finnar och konstant svettlukt på personen. Den ultimata hämnden... 

Hihi, jag tillverkade nästan en voodoo-docka idag, av misstag! Fast den var fel färg. Och fel form. Den vart röd och smal. Det ska den inte vara... Men det är sådant som händer. Jag och Bella gjorde klart den. Jag tror jag ska börja ha den på min väska. För det är en säkerhetsnål på baksidan, så det skulle gå.

Nä vänner jag ska strax åka till matfors och rida, Kul ska det bli. Ni får väl troligen hör mer från mig ikväll.

xoxo  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards