Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 22 oktober 2008 14:46

Jag har en nu en ny omröstning.

Så feel free to vote ;) Det är ju så himla kul när ni läsare svarar på min omröstning och lämnar kommentarer. Då blir jag glad. (:

Hörs om ett tag, jag ska fixa fika innan jag skriver mer

 kram

Av Emma - 21 oktober 2008 22:20

Japp det är så jag känner, Wosch... 

 Jag mår jävligt illa, har fått utslag, blivit sams med min pappa och knarkar Aiden (: 


Nu måste jag gå och lägga mej, hörs <3 

Av Emma - 20 oktober 2008 21:43

Jag önskar att jag kunde åka iväg någonstans och försvinna, bara för ett litet tag, bara en så kort stund att jag skulle ha tid att gråta ifred. 

-Tänk en tom stad utan människor, utan djur, utan levande varelser- 

Jag vill inte visa mina tårar, jag skäms. För det du sa idag. Var det verkligen mitt fel?  


Jag ska gå och lägga mej nu. Förhoppningsvis kan jag få drömma om att jag försvinner.



Av Emma - 20 oktober 2008 20:58

Tears fall down my face. 

 My lips are sealed


Jag förstår inte. Vad har jag gjort?

Varför är du arg på mej?

Jag förtjänar inte att höra sådana saker du kastar ur dig!


Av Emma - 20 oktober 2008 15:42

Ja, skolan bruar ju inte överraska en med bar teatrar och roliga filmer. Sist såg vi på en urkass version av Hamlet. Jag förstod ingenting och Hamlet framstod som schizofren. Men nu har det omöjliga hänt, vi har sett en rolig musikal!!! 


Ja jag vet visst låter det otrovärdigt, men jag ska berätta för er att det är det INTE! (:

Musikalen hette "Svart som synden" Och handlade om En djupt religös "grupp" människor och deras små problem. Den var riktigt rolig faktiskt. Höjdounkterna var dels: När "Kristian" sjöng Jesus och Jag låten och dels Glutendemonerna (:


Så nu får ni allihopa passa er för att synda. För om ni syndar kommer Glutendemonerna och tar er


xoxo 

Av Emma - 19 oktober 2008 21:09

A.F.I – Sing the sorrow
The academy is… - almost Here
Aiden – conviction
Aiden – Nightmare Anatomy
All-American rejects – All-American rejects
All Time low - This is how we do
Angels and airwaves – I-Empire
Avenged Sevenfold – avenged Sevenfold
Blink 182 – Take off your pants and jackets
Blink 182 – Enema of the state
Cute is what we aim for – Rotation
Cute is what we aim for – The same old blood rush with a new touch
Death Cab for Cutie – Narrow Stairs
Elliot Minor – Elliot Minor
Funeral For A friend – Casually dressed and deep in conversation
Green Day – Warning
HIM – And love said no
The Hives – Tyrannosaurus Hives
Hot Hot Heat – Elevator
Jimmy eat world – futures
Kids in Glasshouses – E-pocalypse
The Killers – Hot fuss
The Killers – Sam’s town
Less than Jake – Hello Rockwiew 
Lostprophets  -  Liberation Transmission
Neverstore – Sevenhundred Sundays
NOFX – Wolves in wolves clothing
Phantom Planet – The Guest
Red Hot Chili peppers – Stadium Arcadium
Shout out Louds -  Howl, Howl, Gaff, Gaff
Smashing Pumpkins – Rotten Apples
The Sounds – Dying to say this to you
sugarplum Fairy – young and armed
Sum 41 – Underclass hero
System Of A Down – Hypnotize
Three Days grace – One X
The Used – The Used (darkside)
We the Kings – We the Kings
Yellowcard – Ocean Avenue
You Me At Six – Take off your Colors
30 Seconds to Mars – A Beautiful Lie

Av Emma - 19 oktober 2008 16:20

Vad är problemet?

Varför kan inte folk ladda upp riktiga torrenter istället för en massa äckliga trojaner?


Jag har försökt ladda hem You me at six's nya skiva, men det enda jag får hem är fejk-filer med trojaner i!

Hur kul är det på en skala?


Av Emma - 19 oktober 2008 15:05

Våra prov i SO alltså...

De är så dumt konstruerade.

Vi får ett papper med ca 70 - 90 frågor som vi ska gå igenom på lektionerna. Sedan har vi prov på dessa frågor. Exakt samma i exakt samma ordning. Du kan inte få MVG och för VG måste du ha precis alla rätt.

Dessutom får viu reda på när vi ska ha provet innan vi har gjort papperet klart, det är inte ens säkert att vi hinner klart med papperet i tid innan provet.


Grr, jag sitter och pluggar på det här SO-provet nu och för varje fråga jag tränar på blir jag mer och mer irriterad. Fel att bara göra ett vanligt prov. Du läser på i boken och svarar på frågor som läraren skrivit ner utifrån boken...


Jag insåg en sak när jag red från ridhuset idag, jag har ju velat resa till Tjernobyl en längre tid nu. Och NU vill jag verkligen åka NU NU NU!

Tänk, en helt tom stad. Inga människor, bara en stad, hus, ett parisehjul, en kärnkraftsreaktor och jag (?). Tänk firhetskänslan av att vara totalt (nästan iaf) ensam i en hel stad. Inga bilar, inga ljud, ingenting.


Nej det här går inte. Jag ska plugga vidare och äta kakor,


tjing <3

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards