Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Emma - 16 oktober 2008 21:14

Nya singeln! 

bra bra bra, riktigt excited inför hela skivan (:  

Av Emma - 16 oktober 2008 20:58

Hur klarade jag mig utan min iPod egentligen? 

 För när jag tänker efter kommer jag inte ihåg. Eller jo, nu ljög jag  jag hade ju "all" musik på min mobil. 


Well well. Idag har jag laddat hem ny musik som jag ska lyssna igenom. Kanske inte just exakt nu, men inom en snar framtid. Och jag kan fan inte hitta You me at six's  skiva! Det går inte! Och den hade jag sett fram emot. Men jag får nöja mig med Funeral for a Friend, The Academy is... och tanken på Aidens spelning den 25 som jag ska se (:

Nu ska musiken tankas in på Ipode, likaså de konverterade filmerna.

 Älskar min Ipod. 


tjingeling <3  

Av Emma - 16 oktober 2008 19:52

Lite frånvaro på sistone. Men jag har varit upptagen. Det händer så mycket just nu. Fast samtidigt käns det som om det inte händer något alls. 


Jag var på vattenspinning i tisdags. Haha säger jag bara, har ni inte testat, så är det något ni borde. Det är hur kul som helst. 


Vi har bokat hela stockholmsresan nu (: Hotell, tåg och konsertbiljett. Det ser jag verkligen fram emot. Verkligen! Aiden, live, men Hannah, mamma och Ellinor, Mys!


Och nu ska jag bara berätta att jag är grymt less på allt! Men jag ska inte skriva ner min klagan. Jag ska bara nämna att det är min farmor som är roten till problemet. Jättekramar till henne för jag älskar verkligen henne och vill inte gå miste om henne med. 


xoxo <3  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards